فوتبال و فوتسال

مقابل قطر نمایش خوبی از تیم ملی دیدیم/ نباید حریفی را دست کم گرفت


ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر تیم ملی فوتبال ایران در پایان هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و با پیروزی ۴ بر یک که مقابل قطر به دست آورد توانست به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار بگیرد. شاگردان قلعه نویی پیش از دیدار با قطر به مصاف ازبکستان رفتند که این دیدار هم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با عملکرد تیم ملی در دیدار با قطر اظهار داشت: یکی از بازی‌های خوب تیم ملی را در سال‌های اخیر شاهد بودیم. تیم ملی با اعتماد به نفس بالایی بازی را شروع کرد و توانست تیم قطر را به خوبی کنترل کند. تیم ملی کشورمان به موقع به گل رسید و اختلاف گل به وجود آمده و نتیجه قابل توجه به بازیکنان ما اعتماد به نفس زیادی داد. عملکرد کادر فنی و بازیکنان بسیار مثبت بود.

او در رابطه با استفاده کادرفنی از میلاد محمدی در سمت راست خط دفاعی گفت: به نظرم میلاد خیلی خوب بازی کرد. کمتر دیده بودم که بازیکنان ما اینقدر حمایت‌های خوبی داشته باشند. او هم در دفاع و هم در خط میانی و حمله نقش خوبی ایفا کرد. همانطور که گفتم این بازی یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی در سال‌های اخیر بود. امیدوارم که بازیکنان و کادر فنی همین کیفیت را حفظ کنند و راه خود را ادامه دهند. همه تیم‌ها مانند قطر غافلگیر نمی‌شوند، پس باید حواسمان را در سایر دیدارها جمع کنیم.

مقابل قطر نمایش خوبی از تیم ملی دیدیم/ نباید حریفی را دست کم گرفت

کارشناس فوتبال کشورمان در رابطه با افت مهدی طارمی در دو دیدار اخیر تیم ملی که موفق به ثبت گل و پاس گل نشد، تصریح کرد: مهدی طارمی بازیکن حرفه‌ای و با آگاهی بالایی است. اگر هم در چند بازی اخیر خوب نبوده، باید توجه داشت که فوتبال یک ورزش خاص است که نیاز به تمرین، مسابقات منظم و مهم‌تر از همه ریکاوری دارد.

او افزود: انگیزه و بازسازی جسمی بازیکنان خیلی مهم بوده و این وظیفه کادر فنی است که این موارد را مدیریت کند. توصیه من به بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی این است که هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت و با دیدی حرفه‌ای به مصاف حریفان رفت. چون ممکن است تیم‌های ضعیف‌تر با دفاع قوی جلوی ما قرار بگیرند و ما باید آماده این چالش‌ها باشیم.

ذوالفقارنسب در پایان تصریح کرد: امیدوارم که تیم ملی بتواند در دیدارهای باقی مانده خود عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد و صعود مقتدرانه‌ای را به جام جهانی داشته باشیم.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه