فوتبال و فوتسال

مورایس با سپاهان/ صدرنشینی در لیگ، ناکامی در آسیا و چالش پیش رو


ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر تیم فوتبال سپاهان با هدایت ژوزه مورایس و تا پایان هفته هشتم لیگ برتر با انجام ۷ بازی و ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. سپاهانی‌ها با اینکه در رقابت‌های لیگ برتر موفق ظاهر شده اند اما این تیم در رقابت‌های آسیایی نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و با ۳ امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار دارد.

ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان سومین سال حضور خود در این تیم را تجربه می‌کند او پس از پایان فصل بیست و سوم نامه استعفای خود را به مدیران باشگاه داد و طبق ادعای رسانه‌های اماراتی رزومه خود را برای باشگاه الوحده ارسال کرده بود که با مخالفت مدیران این باشگاه همراه شد و او با مذاکره مجدد با مدیران سپاهان تصمیم گرفت تا مطابق قراردادش یک فصل دیگر در جمع زردپوشان حضور داشته باشد.

سپاهان فردا یکشنبه ۶ آبان در هفته نهم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان است که این بازی هم برای مورایس و شاگردانش بسیار مهم خواهد بود با توجه به اینکه فولاد تحت هدایت یحیی گل محمدی توانسته نتایج خوبی را کسب کند و با ۱۴ امتیاز در رده چهارم قرار دارد که اگر شاگردان گل محمدی بتوانند سپاهان را شکست دهند می‌توانند رتبه خود در جدول را ارتقا دهند.

مورایس با سپاهان/ صدرنشینی در لیگ، ناکامی در آسیا و چالش پیش رو

یکی از دلایلی که مدیران باشگاه سپاهان پیش از شروع فصل مخالف جدایی سرمربی پرتغالی خود بودند مبلغ بالای قرارداد او با باشگاه سپاهان بود و همین موضوع باعث شده تا او و دستیارانش با خیال راحت تری به کار خود ادامه دهند. کسب نتایج ضعیف سپاهان در سطح دوم رقابت‌های آسیایی باعث شده تا هواداران سپاهان نسبت به عملکرد تیم خود گلایه مند باشند و مورایس و شاگردانش اگر نتوانند در لیگ برتر و جام حذفی نتایج لازم را کسب کنند شاید مدیریت باشگاه تصمیم دیگری برای هدایت این تیم بگیرد.

سپاهان پیش از دیدار برگشت مقابل الشارجه باید رو در روی آلومینیوم قرار گیرد که کسب پیروزی در دو دیدار (فولاد و آلومینیوم) می‌تواند هواداران این تیم را امیدوار به نتیجه گیری مقابل الشارجه کند. این بازی در حالی به میزبانی سپاهان خواهد بود که با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی بازی در ایران نخواهد بود و در کشور ازبکستان برگزار می‌شود.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه