آخرین اخبار

میزبانی استقلال در غربت


میزبانی استقلال در غربت

استقلال در شبی که هیچ یک از فاکتورهای میزبان را نداشت با یک گل مقابل مهمانش شکست خورد. 

ارتباط ورزشی:به گزارش خبرگزاری دانشجو، فضای ورزشگاه کامل به سود تیم مهمان بود چون ما حق استفاده از مزایای میزبانی را نداشتیم.

بازیکنان استقلال باید در برابر یک تیم پرمهره و چندملیتی بازی می کردند. تیمی که یک بازیکنش به اندازه کل هزینه یک فصل آبی ها پول گرفته بود. با این حال شرافتمندانه، باغیرت و مردانه جنگیدند. 

از هولدینگ خلیج فارس که تمام توانش را برای آرامش تیم گذاشت تا کادر فنی و بازیکنان همه کار کردند تا این جنگ نابرابر به یک نمایش یک طرفه تبدیل نشود. 

تمام نقاط قوت حریف را خنثی کردند تا موقعیت های چندانی به حریف ندهند. کریستیانو رونالدو و هم تیمی هایش زجر فراوانی کشیدند تا ۳ امتیاز این بازی را مال خود کنند. 

استقلال مانند لیگ زمین نداشت. در این بازی از امتیاز میزبانی هم محروم شد تا کشوری عربی از تیمی عربی میزبانی کند و شمایل این میزبانی بیشتر به مهمانی شبیه بود.

مهدی تاج در مجمع انتخاباتی فدراسیون وعده داده بود به دلیل رابطه نزدیک با شیخ سلمان و اینفانتینو، پول های بلوکه شده فوتبال ما در آسیا و فیفا را آزاد کند و حالا نه تنها این پولها را آزاد نکرده که امتیاز میزبانی را خم از کف داده و تیم های ملی و باشگاهی ما حق میزبانی ندارند و این دقیقا همان لطفی است که رییس فدراسیون در حق فوتبال ما انجام داده است.

استقلال سزاوارانه بازی کرد و بازنده ای سربلند بود؛ اما کاش مسابقه در شرایطی برابر و جوانمردانه برگزار می شد تا در آن صورت، به توان فنی نماینده فوتبالمان نمره ای درخور دهیم. 

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه