رزمیورزش > ورزش های رزمی

ناکامی نوجوانان کاراته در کسب مدال



ارتباط ورزشی:به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در سومین روز از پیکارهای کاراته قهرمانی رده‌های سنی جهان که در ونیز ایتالیا جریان دارد، تیم کشورمان ۴ نماینده در رده سنی نوجوانان داشت که موفق نشدن به مرحله کسب مدال راه پیدا کنند.

در رده سنی نوجوانان و در وزن ۵۲- کیلوگرم، محمد عبدالهی در اولین مبارزه ۲ بر صفر «توبیاس اسپانیک» از جمهوری چک را شکست داد و سپس پس از کسب نتیجه تساوی ۲ بر ۲ مقابل «ماکسیم ویچانکوف» از اوکراین با قانون سنشو (امتیاز نخست) نتیجه را به حریف اوکراینی واگذار کرد. با راهیابی نماینده اوکراین به فینال، محمد عبدالهی هم راهی جدول شانس مجدد شد.
عبدالهی در این مرحله ۳ بر ۲ مقابل «موریکاوا» از ژاپن و دارنده مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا فیلیپین ۲۰۲۴ شکست خورد و دستش از رسیدن به مدال کوتاه ماند.

در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیرعلی تیموری ۹ بر صفر «خین چنگ» از چین را از پیش رو برداشت و سپس ۳ بر یک مغلوب «مواز مصطفی» از مصر شد و با راهیابی نماینده مصر به فینال، تیموری هم راهی جدول شانس مجدد شد. او در این مرحله ابتدا مقابل «ایلجنکو» از استونی قرار گرفت و با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید. او در دومین دیدار ۳ بر صفر مقابل «الخطیری» از عربستان شکست خورد و شانس کسب مدال برنز را از دست داد.

در وزن ۴۷- کیلوگرم، پارمیس علیپور ۱۰ بر ۷ مقابل «اچاما» از فرانسه شکست خورد و با شکست نماینده فرانسه و عدم راهیابی وی به فینال، علیپور هم از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند. ساغر جندقی نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم دور نخست ۳ بر صفر «تسریانوا» از بلغارستان را شکست داد و در ادامه با تساوی صفر بر صفر مقابل «پرنیا» از مجارستان رسید و با رأی داور برنده شد. وی در سومین مبارزه ۸ بر یک نتیجه را به «پترنکو» از روسیه واگذار کرد و با شکست نماینده روسیه، جندقی هم حضور در ادامه رقابت‌ها را از دست داد.

رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی جهان تا روز یکشنبه در ایتالیا ادامه خواهد داشت.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه