آخرین اخبار

نصیرزاده: 3 ماه مواظب کنت و منشا بودم/ فیلمبرداری مخفیانه از تمرین فولاد توسط دو خارجی!


به گزارش “ورزش سه”، یکی از اتفاقاتی که در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر برای فولاد خوزستان رخ داد، فسخ قرارداد 5 بازیکن خارجی این تیم بود. در این بین کریستوفر کنت و گادوین منشا دیرتر از سایرین با باشگاه برای فسخ قرارداد توافق کردند و حواشی زیادی درباره آنها وجود داشت.

در نهایت مدیران فولاد قرارداد منشا و کنت را فسخ کرده و آنها را راهی کشورهای خود کردند تا حاشیه‌ها ادامه پیدا نکند. در چنین شرایطی اما هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل فولاد ماجرای جالبی را از منشا و کنت در زمان حضور در اهواز تعریف کرده است.

نصیرزاده در این باره به فارس گفت: «این 2 بازیکن از عدم حضور در تمرینات فیلمبرداری کرده بودند و برای وکیل خود می‌فرستادند. 3 ماه هر روز مواظب این دو نفر بودم تا کاری انجام ندهند که باشگاه ما متضرر شود، چراکه اگر منشا و کنت فسخ یک طرفه می‌کردند ۴ پنجره محروم می‌شدیم. فسخ هر کدام از این بازیکنان دو پنجره ما را محروم می‌کرد و به همین خاطر با دقت زیادی کارها را انجام دادیم.»

او ادامه داد: «در کشور ما سابقه ندارد که این‌طور فسخ قرارداد انجام شود. با فسخ قرارداد علی شجاعی، ما قرارداد ۶ بازیکن را فسخ کردیم. قرارداد ۵ بازیکن خارجی را فسخ کردیم. حتی یک بازیکن را بدون حضور در ایران فسخ کردیم تا تبعاتی گردن باشگاه را نگیرد.»

نصیرزاده در خصوص فسخ قرارداد بازیکن سوریه‌ای تیم فولاد هم گفت: «ما برای ابراهیم حصار بلیت بیزینس گرفتیم و با اینکه می‌دانستیم به ایران برنمی‌گردد، اما برای اینکه بهانه نداشته باشد، بلیت خریدیم. در نهایت هم با استفاده از ایمیل، قرارداد ابراهیم را فسخ کردیم.»

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه