فوتبال و فوتسال

نقش سه بازیکن جوان در پیروزی پرسپولیس برابر شمس‌آذر + فیلم


ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر تیم فوتبال پرسپولیس شامگاه شنبه ۵ آبان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر رو در روی شمس آذر قزوین قرار گرفت که این بازی در پایان با برتری دو بر صفر پرسپولیس همراه بود تا شاگردان خوان کارلوس گاریدو به صدر جدول رده بندی صعود کنند و جای سپاهان را موقتاً بگیرند.

پرسپولیس در این بازی رو دو نفوذ بسیار خوب که یکی در نیمه اول و یکی دیگر در اواخر نیمه دوم رخ داد به دو گل رسید. حملات شمس آذر در کناره‌ها بود و شاگردان رضا مهاجری به دنبال رسیدن گل از دو سمت زمین بودند.

سعید مهری هافبک پرسپولیس در این بازی نقش بسیار پررنگی در کسب پیروزی سرخ‌ها داشت و چندین بار مهاجمان این تیم با پاس‌های خوبی که از سمت مهری دریافت می‌کردند در موقعیت گل قرار می‌گرفتند و با وجود اینکه این بازیکن نقشی در دو گل تیمش نداشت اما عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشت.

نقش سه بازیکن جوان در پیروزی پرسپولیس برابر شمس‌آذر + فیلم

از نکات دیدار روز گذشته پرسپولیس نیمکت نشینی عیسی آل کثیر و اعتماد به «لوکاس ژوائو» از سمت «گاریدو» بود و این مهاجم آفریقایی موفق شد پاس گل دوم تیمش را به وحید امیری دهد و وینگر با تجربه پرسپولیس هم با یک ضربه چیپ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

حضور گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی یکی دیگر از نکات بازی پرسپولیس بود. پورعلی گنجی پس از مدت‌ها دور از ترکیب پرسپولیس بار دیگر در لیگ برتر و از ابتدا در قلب دفاعی پرسپولیس حضور داشت و در اکثر صحنه‌ها موفق ظاهر شد. در ابتدای نیمه دوم و روی نفوذ میلاد فخرالدینی به محوطه جریمه پرسپولیس او در حالی که تقریباً در مصافی تک به تک با امیررضا رفیعی دروازه‌بان سرخ‌ها قرار گرفته بود با دخالت پورعلی گنجی نتوانست ضربه نهایی را به توپ به خوبی وارد کند و توپ به بیرون رفت تا یکی از بهترین فرصت‌های رسیدن به گل برای شمس آذر از دست رود.

نقش سه بازیکن جوان در پیروزی پرسپولیس برابر شمس‌آذر + فیلم

این در حالی بود که هافبک شمس آذر روی غفلت گولسیانی توانسته بود فخرالدینی را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما پورعلی گنجی اشتباه زوج خود را جبران کرد. از نقش امیررضا رفیعی هم نباید غافل شد این دروازه‌بان جوان در غیاب الکسیس گندوز در درون دروازه تیمش قرار گرفت و یک بار در دقیقه ۵ بازی و یک بار در دقیقه ۶۸ با واکنش‌های خوبی که از خود نشان داد مانع از ورود توپ به درون دروازه شد تا یک کلین شیت دیگر به آمار خود در پرسپولیس اضافه کند.

نقش سه بازیکن جوان در پیروزی پرسپولیس برابر شمس‌آذر + فیلم

سهیل صحرایی یکی از جوان‌های آینده دار فوتبال ایران که در بازی با السد هم برای پرسپولیس به میدان رفته بود در این دیدار هم خوش درخشید و توانست پاس گل اول تیمش را برای علی علیپور مهیا کند. او در طول بازی فعال ظاهر شد و نشان داد که می‌تواند رقیب بسیار خوبی برای ایوب العملود برای حضور در سمت خط دفاعی پرسپولیس باشد.

نقش سه بازیکن جوان در پیروزی پرسپولیس برابر شمس‌آذر + فیلم

در خط هافبک هم نباید مانند دیگر بازی‌های این فصل، مسعود ریگی با وجود اینکه شاید بازی او کمتر به چشم بیاید اما نقش کلیدی در زمین اجرا کرد. ریگی در صحنه به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس روی سماجتی که از خود نشان داد توانست بازیکن شمس آذر را دچار اشتباه کند و همان توپ به ژوائو رسید و او هم با پاسی که به امیری داد باعث شد تا وینگر پرسپولیس یکی از زیباترین گل‌های فصل را به ثمر برساند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه