آخرین اخبار

هدیه بیرانوند به طرفدار نوجوانش


به گزارش “ورزش سه”، علیرضا بیرانوند که امشب برای اولین بار در تاریخ حضورش در لیگ برتر برای انجام یک بازی رسمی به دیار خود؛ یعنی لرستان سفر کرده بود، به همراه تیمش تراکتور با دست پر زمین بازی را ترک کرد. البته او نتوانست در این بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد، ولی روی بسیاری از موقعیت‌های خیبر موفق ظاهر شد.

عدم حضور هواداران خیبر در این بازی اجازه نداد بیرانوند با مردم خرم آباد آنطور که باید دیدار کند، ولی با این حال بودند کسانی که به هر طریقی خودشان را به این بازیکن رساندند. البته علی بیرو نیز با روی باز از آنها استقبال کرد.

در این بین وقتی در پایان بازی علیرضا در حال ترک ورزشگاه بود، یک هوادار نوجوان از او درخواست یادگاری کرد که بیرانوند هم در پاسخ کلاه خودش را به او هدیه داد.

ویدئو: 353803

این نوجوان که از رفتار و هدیه بیرانوند شگفت‌زده شده بود، به خبرنگار ما گفت: «علیرضا بیرانوند را خیلی دوست دارم. خودم دروازه‌بان هستم و بیرانوند اسطوره زندگی من است.»

2085009

علیرضا بیرانوند در 5 هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته در دو بازی توانسته کلین‌شیت کند و در تنها بازی تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا نیز دروازه خود را بسته نگه داشته است. او در تلاش است تا در اولین فصل جدایی‌اش از پرسپولیس باز هم بتواند عناوین فردی‌اش در فصول گذشته را تکرار کند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه