آخرین اخبار

همه به FIVB فشار بیاوریم که این قانون را عوض کند


به گزارش “ورزش سه”، بیش از یک ماه از والیبال المپیک پاریس می گذرد اما هنوز خیلی ها در مورد این مسابقات جذاب صحبت می کنند. اخیرا نیکولا گربیچ سرمربی تیم ملی والیبال لهستان دوباره درباره عدم تغییرات تعداد بازیکن‌ها در المپیک صحبت و از کمیته المپیک انتقاد کرده است.

گربیچ در این باره گفت: “من هنوز نمی دانم که چرا FIVB قوانین را تغییر نداده است و چرا ۱۲ و نه ۱۴ بازیکن می‌توانند در بازی های المپیک بازی کنند. ده سال پیش ما قوانین را تغییر دادیم و چهارده بازیکن در مسابقات جهانی داریم و دیگر به دوازده بازیکن برنمی گردیم. در المپیک دو، سه ورزش جدید به این تورنمنت اضافه می شود و  والیبال یکی از قدیمی ترین ورزش های المپیک است ولی هنوز دوازده بازیکن‌ در این مسابقات میتوانیم استفاده کنیم.

ما در طول چند سال با چهارده بازیکن کار و تمرین می‌کنیم و چهارده بازیکن هم سفر می کنیم اما  وقتی مهم ترین تورنمنت فرا می رسد، باید همه چیز را تغییر دهیم. این مهمترین سوال برای من است که چرا در المپیک باید دوازده بازیکن داشته باشیم. من واقعا امیدوارم همه ما به FIVB و کمیته المپیک فشار بیاوریم تا قوانین را تغییر دهند این برای ما بسیار مهم است.”

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه