آخرین اخبار

هواداران نساجی جوی باورنکردنی را در ورزشگاه ایجاد می‌کنند؛/ حرف‌های جالب گلر برزیلی در مورد زندگی در مازندران!


به گزارش “ورزش سه” لوآن پولی در نیم‌فصل دوم فصل گذشته به نساجی پیوست و بازی به بازی عملکردی فوق‌العاده داشت تا نقش ویژه‌ای در ماندن این تیم در لیگ برتر بازی کند. در این فصل هم با وجود اینکه این دروازه‌بان موفق به ثبت کلین‌شیت نشده، اما نجات‌های دروازه او تا اینجا، بارها شاگردان الهامی را در بازی نگه داشته است.

لوآن با وجود دریافت دو گل در دیدار مقابل استقلال با چند واکنش ویژه، مانع از گلزنی بیشتر آبی‌ها شد تا نساجی با امتیاز از زمین مسابقه خارج شود. به همین بهانه به سراغ دروازه‌بان برزیلی رفتیم و در مصاحبه‌ای اختصاصی با او به گفتگو پرداختیم:

* عملکرد خودت را تا اینجای فصل چطور ارزیابی می‌کنی؟

من از عملکردم راضی هستم. مهم‌ترین نکته این است که از بازی کردن لذت ببرم و نمایشی شایسته تیم نساجی داشته باشم. من روز به روز با کمک اشکان (نامداری) مربی دروازه‌بان‌های تیم، به بهترین فرم خود نزدیک می‌شوم.

* بهترین و بدترین لحظات تا اینجا در ایران برای تو کدام بوده است؟ 

بهترین لحظه برای من بدون شک دیدار مجدد با هوادارانمان در قائمشهر بود. هر بار به قائمشهر و ورزشگاه وطنی می‌رویم، تمام وجود من غرق در هیجان و شادی می‌شود. بهترین اتفاق برای من آشنایی با هواداران نساجی بود. روزگار سختی نداشتم، چون همه کارکنان باشگاه و مردم، خیلی به من کمک می‌کنند. همه مردم ایران از من استقبال خوبی داشتند و جز محبت و خون‌گرمی، تجربه دیگری نداشتم.

2085060

* با وجود عملکرد خوب، هنوز در این فصل موفق به ثبت کلین‌شیت نشدی، فکر می‌کنی دلیل آن چیست؟

تیم‌ها بسیار بهم نزدیک‌تر شده‌اند و نسبت به قبل تعادل بیشتری بین تیم‌ها به وجود آمده است. در کنار این لیگ تازه شروع شده و آقای ساکت (الهامی) که خیلی به او اعتماد داریم، بهترین‌ها را برای تیم برنامه‌ریزی می‌کند. بازی‌های زیادی در پیش داریم و این تازه شروع راه است.

* فضای استادیوم وطنی و هواداران برای تو چه حسی دارد؟

دیدار با هواداران نساجی همیشه بسیار خاص است. انرژی‌ای که در فضای استادیوم وجود دارد و از سوی آنها به ما در زمین منتقل می‌شود، انگیزه زیادی را به ما می‌دهد. آنها جوی باورنکردنی را در ورزشگاه وطنی ایجاد می‌کنند. مطمئنم با کمک آنها در این فصل به دستاوردهای بزرگی دست خواهیم یافت.

* سخن پایانی؟

مایلم از محبت و مهمان نوازی‌ای که من و خانواده‌ام هر روز در ایران دریافت می‌کنیم، تشکر کنم. گویی من و خانواده‌ام در خانه هستیم و برای هر لحظه در اینجا بودن بسیار خوشحالیم. یک آغوش ویژه برای همه طرفداران نساجی.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه