اخبار لحظه ای

هوشمندسازی زیرساخت‌ها و فرایندهای ذوب آهن اصفهان



ارتباط ورزشی:ارتباط ورزشی:به گزارش ایسنا، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شرکت ذوب آهن اصفهان، از هلدینگ‌های وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) ظهر امروز پنج‌شنبه 5 مهرماه در حاشیه سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (ماینکس) برگزار شد.  

در این مراسم که حسین ملازاده –  مدیرعامل رایتل و مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان – حضور داشتند، دو شرکت رایتل و ذوب آهن اصفهان در زمینه هوشمندسازی زیرساخت‌ها و فرایندهای و توسعه هوش مصنوعی صنعتی تفاهم همکاری ویژه منعقد کردند.  

از اواخر سال گذشته، اقدامات مختلفی برای هوشمندسازی هلدینگ‌های شستا و تحول دیجیتال در آن‌ها آغاز شده است.  

این تفاهم‌نامه، در راستای اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و ارتقای جایگاه ایران در زمینه هوش مصنوعی و نیز مصوبات برنامه هفتم توسعه با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های هوشمندسازی، هوش مصنوعی صنعتی، گسترش خدمات ارتباطی و تحول دیجیتال در هلدینگ‌های شستا و در نتیجه افزایش بهره‌وری و شفافیت منعقد شد.  

محور همکاری در این تفاهم‌نامه، ارائه خدمات هوشمندسازی و ارتباطی توسط رایتل به ذوب آهن به‌منظور افزایش بهره‌وری، افزایش درآمد یا کاهش هزینه، کاهش خطاهای انسانی، افزایش کارایی و بهبود تجربه مشتری است.  

با امضای این تفاهم‌نامه طرفین حد اعلای تلاش خویش را برای گسترش توان ملی در زمینه موضوع این تفاهم‌نامه و نیل به خوداتکایی ملی مبذول خواهند داشت.

انتهای پیام

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ایسنا