آخرین اخبار

واکنش جامعه فوتبال به شهادت سیدحسن نصرالله +عکس


واکنش جامعه فوتبال به شهادت سیدحسن نصرالله +عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه‌های فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌هایی شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را به مردم ایران تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت باشگاه ذوب آهن آمده است:
شهادت مدال زرین افتخاری بود که بر تارک نام سید و سرور محبوب مقاومت، «شهید سید حسن نصرالله»، قرار گرفت. شهادتی که در پی تجاوز و جنگ افروزی رژیم غاصب اسرائیل رخ داد تا بار دیگر به جامعه جهانی رفتار مذبوحانه این رژیم بیش از پیش آشکار شود. باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌ آهن اصفهان شهادت سید حسن نصرالله و همرزمان شهیدش را به مردم شریف و داغدار ایران اسلامی تسلیت می‌گوید و علو درجات را از درگاه ایزد منان برای ایشان مسئلت می‌نماید.

2087508

باشگاه پرسپولیس نیز در پیامی نوشت:
به راستی برای بزرگمردی که عمر گرانبار خویش را در راه خدا صرف مبارزه با ددمنشی‌های افسارگسیخته رژیمی سفاک و بی‌هویت ساخت چه شأن، جایگاه و افتخاری بالاتر از شهادت وجود داشت؟ خداوند متعال در آیه ۱۵۴ سوره بقره می‌فرمایند: «و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموت بل احیاء ولکن لا تشعرون»؛ «کسی را که در راه خدا کشته شد، مرده نپندارید، بلکه او زنده جاوید است ولیکن شما این حقیقت را نخواهید یافت.» در مکتبی که سرور و سالار شهیدان، حضرت سید الشهدا امام حسین (ع) به ما آموخت و بنیانگذار کبیر انقلاب با اقتدا به آن، سرسلسله مقاومت مقابل استکبار و غده سرطانی منطقه شد؛ «شهادت، هنر مردان خدا است.» سید حسن نصرالله، بی‌تردید نابغه‌ای بود که با هنر و درایت خود در رهبری و هدایت و تحت تاثیر فلسفه کربلا و با اقتدا سرور و سالار شهیدان، همچنین بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای حزب‌الله لبنان را در طول سه دهه به درخت تنومندی تبدیل کرد. به راستی که نصر الله نزدیک است و معنای این سخن را هرگز آن‌هایی نخواهند دانست که در خیال باطل و وهم آلود خود تصور پیروزی دارند. مکتب شهادت با هر شهیدی استوارتر خواهد شد. باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، شهادت این بزرگمرد را به امام زمان، حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مسلمانان جهان، مردم شریف لبنان و ملت بزرگوار ایران تسلیت می‌گوید.

باشگاه آلومینیوم اراک نیز در تلگرام خود اینطور تسلیت گفت:
شهادت سیّد مقاومت، حسن نصرالله را محضر رهبر معظم انقلاب، امت اسلامی و رزمندگان راه حق تسلیت می‌گوییم.

2087509

تسلیت باشگاه استقلال خوزستان:

يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِی.

▪️شها‌‌‌‌‌‌‌د‌‌ت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، را محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فدا، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای حفظه الله، امت حزب الله و آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نماییم.

2087514

 

باشگاه خیبر خرم آباد نیز بیانیه تسلیتی صادر کرد:

2087513

بروزرسانی می‌شود…

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه