فوتبال و فوتسال

واکنش «مارکو» به مقایسه‌اش با «اوسمار»/ اعتماد به نفس خوبی داریم



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر «مارکو اورلیو» عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان در سخنانی اظهار داشت: بازی فردا خیلی برای ما مهم است و ما قدرت تیم گل گهر را می‌دانیم. گل گهر تیمی است که در ۶ مسابقه تنها یک گل خورده است و دفاع بسیار قوی دارند.

بازیکنان ما برای این بازی بسیار متحد و با انگیزه هستند

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد ادامه داد: از طرفی هم ما بازی قبلی را باختیم ولی درس‌های بسیار خوبی از این شکست گرفتیم. بازیکنان ما برای این بازی بسیار متحد و با انگیزه هستند.

اورلیو اضافه کرد: تمرینات خوبی را در طول هفته داشتیم و بازیکنان کم کم دارند روش مربیگری من را متوجه می‌شوند، کم کم و به تدریج دارم یک تغییراتی را در روش بازی اعمال می‌کنم و واکنش بازیکنان خیلی مثبت بوده است.

حمله‌ای و هجومی بودن همیشه سبک من بوده است

وی توضیح داد: ما اعتماد به نفس خوبی داریم که یک بازی خوب را فردا داشته باشیم. بی‌صبرانه منتظر هواداران‌مان هستیم که فردا در استادیوم حضور پیدا کرده و ما را حمایت کنند. ما می‌خواهیم بهترین‌مان را بگذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد یادآور شد: حمله‌ای و هجومی بودن همیشه سبک من بوده و من فهمیدم که هدف فوتبال این است که گل بزنیم.

تمام توجه ما این است که اوضاع را بهتر کنیم‌

اورلیو در مورد جذب بازیکن جدید برای باشگاه هم گفت: می‌دانید که پنجره نقل و انتقالات بسته بوده و سخت است که این موقع از سال بازیکن باکیفیت که آزاد باشد بتوانیم پیدا کنیم، اما چشمان‌مان را باز نگه می‌داریم تا بازیکنان خوب را بگردیم و پیدا کنیم.

وی ادامه داد: همیشه من به کارم ایمان داشتم و وقتی ایمان داشتم کارم موفقیت آمیز بوده است. تغییر مربی در فوتبال خیلی عادی است و هر روز می‌توانید این تغییرات را ببینید. تمام تغییرات در تمام بخش این را می‌رساند که شما می‌توانید منتظر یک چیز جدید باشید، و البته که تمام توجه ما این است که اوضاع را بهتر کنیم. من باور دارم که مدیر باشگاه آقای دکتر عبدی در راه درستی قرار دارد و دید بسیار قوی از فوتبال دارند که قطعاً بهره و سود ما از این اتفاقات خواهد رسید.

واکنش «اورلیو» به سوالی در مورد «اوسمار»

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در پاسخ به سوال دیگری که «آیا شما اوسمار خیبر خواهید بود؟» هم گفت: «اوسمار» یکی از دوستان نزدیک من است، او یک کار بسیار خوب در پرسپولیس سال قبل انجام داد. این یک فرصت تازه و خوب برای من است که خیبر در لیگ برتر تیمی تازه و جدید است و من می‌توانم تجربه‌ام را انتقال بدهم و کاری کنم با باشگاه که به اهداف‌مان برسیم. من بسیار مطمئن هستم و اعتماد به نفس دارم که می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

اورلیو ادامه داد: ما مدیریت خوبی داریم، ما گروه خوبی از بازیکنان داریم، هواداران بسیار قوی داریم که ما را حمایت می‌کنند، ما مربیان قابل قبول و دارای دانش فنی داریم؛ بنابراین ما تمام ابزار مورد نیاز را داریم که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و نتایج مناسب بگیریم.

علت اضافه شدن «رافائل» به کادر خیبر

وی در مورد اضافه شدن «رافائل وی را بیسپو» مربی جدید به تیم هم گفت: «رافائل» یک مربی بدنسازی برزیلی با تجربه بسیار زیاد است که تیم‌های خوبی کار کرده است، شناخت بسیار خوبی از فوتبال ایران دارد، همراه با استقلال خوزستان در ۲۰۱۷ قهرمان ایران شده است، می‌تواند مقداری فارسی صحبت کند پس می‌تواند به بازیکنان نزدیک شود. وی به محض اینکه اینجا رسید و با بازیکنان روبرو شد خیلی ارتباط خوبی را توانست برقرار کنند و ما خیلی خوشحالیم که مدیریت باشگاه ایشان را به خدمت گرفتند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه