سایر ورزش ها

وزیر ورزش با ریل‌گذاری نوین خون تازه‌ای در رگ‌های ورزش جاری کند



حسن میرزاآقابیک در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان این که ورزش نیازمند تفکرات جدید است گفت: بیش از یک ماه از تصدی وزارت ورزش و جوانان توسط آقای دنیامالی سپری شده و جامعه ورزش در انتظار انتصاب مدیرانی تاثیرگذار در وزارت ورزش و جوانان است.

این مدیر باسابقه ورزشی ادامه داد: واقعیت این است که طی سال های گذشته از صحنه اصلی ورزش دنیا دور شده ایم و فاصله معناداری با بسیاری از کشورها پیدا کرده‌ایم. مشخصا علت اصلی این موضوع هم بهره گیری از شیوه های قدیمی و فقدان خلاقیت در اجرای برنامه ها بوده است.

میرزاآقابیک افزود: در حال حاضر بیش از یک ماه از حضور آقای دنیامالی در وزارت ورزش سپری شده و جامعه ورزش توقع دارد وزیر ورزش سنت شکنی کرده و با انتخاب مدیران تحصیل کرده و با برنامه، فاصله ورزش کشور علی الخصوص در بخش ورزش قهرمانی و حرفه ای را با سایر کشورها کمتر نماید.

وی که سابقه سال ها مدیریت در رشته ها و بخش های مختلف ورزش را دارد در پایان افزود : روزها و هفته ها با چشم برهم زدنی سپری می شوند و بازی های آسیایی و المپیک بعدی هم به سرعت فرا می رسند و اگر وزیر ورزش از این فرصت استفاده نکند و یا اینکه کماکان با شیوه های قدیمی کار ادامه پیدا کند قطعا آسیب و خسران متوجه ورزش کشور خواهد شد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه