آخرین اخبار

وضعیت متفاوت پرسپولیس و استقلال در آسیا


یکی میزبان است دیگری مهمان اما هر دو غریب مانده اند

وضعیت متفاوت پرسپولیس و استقلال در آسیا

پرسپولیس فردا و استقلال سه شنبه باید به مصاف حریفانشان در لیگ نخبگان آسیا بروند. 

ارتباط ورزشی:به گزارش خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس دوشنبه باید در برابر السد قطر بازی کند. دیداری که به میزبانی قطری ها برگزار می شود. اما استقلال در ورزشگاه راشد شهر دبی باید از النصر عربستان میزبانی کند. چند روز قبل تیم ملی ایران هم در همین ورزشگاه میزبان قطر بود و توانست تیم حریف را گلباران کند. 

پرسپولیس با وضعیتی نسبتا مناسب و در آرامش راهی قطر شده و آماده بازی فردا می شود. اما استقلال پس از سونامی تغییر کادر فنی که منجر به کناره گیری جواد نکونام از استقلال شد و پس از شکست سنگین خانگی مقابل ذوب آهن با سرمربی موقت، به امارات می رود. کاروان این تیم تا ساعت 18امروز تهران را به مقصد دبی ترک خواهد کرد. 

موسیمانه سرمربی اهل افریقای جنوبی که به تازگی سرمربیگری آبی ها را پذیرفته با پروازی جداگانه راهی دبی خواهد شد؛ اما روی نیمکت نمی نشیند. 

به این ترتیب باید پذیرفت اوضاع کاروان دو تیم پرطرفدار تهرانی چندان شبیه به هم نیست. 

هر دو تیم حریان پرستاره و قدرتمندی را مقابل خود می بینند؛ اما اوضاع روحی قرمزها برای بازی فردا بهتر از آبی هاست السد همان تیمی است که هفته دوم توانست استقلال را در همین ورزشگاه با دو گل شکست دهد؛ اما کیست که نداند وضعیت آشفته استقلال در آن روزها چگونه بود؟ همه میدانند اگر استقلال با وضعیت روحی مناسب تری به قطر می رفت، حتیبخت برد هم داشت. ایتقلال این وزها هم حال خوشی ندارد؛ اما هواداران این تیم امیدوارند بازیکنان برای نشان دادن کیفیت کار خود به سرمربی جدید، بهترین نمایش ممکن را در بازی سه شنبه مقابل النصر ارائه کنند. 

احمد شهریاری که برخلاف بازی قبلی استقلال در لیگ نخبگان (که همراه با جواد نکونام به دوحه رفته بود) این بار ترجیح داد همراه با تیم به امارات نرود، سه شنبه به تیم اضافه می شود. گفته شده وزیر نفت به اتفاقات استقلال ورود می کند؛ اما هیچ کس نمی داند فرجام این ورود چه خواهد شد.

پرسپولیس فردا و استقلال سه شنبه در لیگ نخبگان بازی می کنند. یکی مهمان است و یکی میزبان؛ اما هر دو مهمانند. مهدی تاج که در جلسه مجمع فدراسیون فوتبال برای انتخاب رئیس فدراسیون وعده های بسیاری داده بود از جمله اینکه به دلیل رابطه خوب با شیخ سلمان و اینفانتینو می تواند پول های بلوکه شده ایران را آزاد کند، نه تنها این پولها را آزاد نکرد که حالا در برابر از دست دادن میزبانی تیم ملی و نمایندگان باشگاهی ایران در آسیا، تنها یک تماشاگر است.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه