فوتبال و فوتسال

پرداختی ها را به ۲۰ درصد می رسانیم/ مشکل البسه نداریم



ارتباط ورزشی:به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه استقلال خوزستان، در خصوص اخبار کذب منتشره در مورد شرایط بحرانی تیم فوتبال استقلال خوزستان مراتب ذیل جهت روشن شدن افکار عمومی و هواداران ایفاد می‌گردد.

در خبرمنتشر شده شرایط فنی تیم را خوب توصیف کرده اند اما متاسفانه در تشریح شرایط مالی و امکانات خدماتی و پشتیبانی باشگاه شرایط را بحرانی ارزیابی نموده‌اند که تناقضات بین واقعیت با تراوشات ذهنی نویسنده به شرح ذیل اصلاح می‌گردد.

در مورد امکانات تمرینی اظهار نموده‌اند که تیم هر چند روز یکبار در یک زمین چمن متفاوت تمرین می‌کند، در حالی که صرف نظر از برگزاری اردوهای پیش فصل و حین فصل که به دلیل وقفه‌های طولانی ناشی از تعطیلی لیگ در شهرکرد و تهران برگزار شده است، تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل زیر کشت بودن زمین‌های چمن ورزشگاه غدیر و ورزشگاه تمرینی شرکت گروه ملی، از تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ در زمین تمرین (واش واتر) در اهواز آغاز کرده و همچنان به طور مستمر در همین زمین تمرینات را ادامه می‌دهند.

در مورد پرداخت حق الزحمه بازیکنان هم تیم استقلال خوزستان جزء یکی از چهار تیم لیگ برتری است که اقدام به پرداخت حداقل ۱۰ درصد به کلیه بازیکنان ایرانی تیم خود نموده است و درج این خبر که فقط (۷-۸ بازیکن) ۱۰ درصد دریافت کرده اند کذب محض است.

در مورد مشکل البسه تیم هم خاطرنشان می‌سازد که فیلم تمرینات در حین گرم کردن در روز مسابقه با تیم ملوان موجود است که ثابت می‌کند همه بازیکنان و اعضای کادر فنی از البسه گرم خاص هوای سرد برخوردار هستند و اظهار نظر نویسنده در این زمینه خلاف واقعیت است.

در پایان متذکر می شود که این باشگاه به طور قطع طی روزهای آینده سقف پرداخت ۲۰ درصد از مبلغ کل قرارداد همه بازیکنان و مربیان خود را بر اساس مفاد قرارداد، عملی خواهد کرد و تمام اخبار منتشر شده نسبت به شرایط و مسائل باشگاه استقلال خوزستان تکذیب می گردد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه