آخرین اخبار

پرسپولیس به دنبال پایان دادن به روند بدون برد با حریف مورد علاقه


پرسپولیس به دنبال پایان دادن به روند بدون برد با حریف مورد علاقه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دور سوم از مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا این هفته با برگزاری چند دیدار در مرحله غرب و شرق انجام می‌شود. از آنجایی که تنها هشت تیم برتر از مناطق شرق و غرب به ترتیب به مرحله حذفی صعود می‌کنند، پیروزی در دیدار‌های این هفته از رقابت‌ها بسیار مهم خواهد بود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به پنج نکته مهم قبل از شروع دیدار‌های این هفته پرداخته است که در زیر می‌خوانیم:

سومین برد پیاپی برای گوانگژو؟

گوانگژو در صدر جدول رده بندی شرق قرار دارد و روز سه شنبه قصد دارد به شروع رویایی خود در رقابت‌های این فصل ادامه دهد. پیروزی مقابل تیم‌های ژاپنی یوکوهاما مارینوس و کاوازاکی فرونتاله به این معنی است که آنها تن‌ها تیم شرق هستند که رکورد ۱۰۰ درصد برد در این رقابت‌ها دارند و حالا باید مقابل جوهور دارالتعظیم قرار گیرد.

آزمون دشوار برای العین

العین امارات شش ماه پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۴۳-۲۰۲۳، دوشنبه در ورزشگاه بن زاید از الهلال پذیرایی خواهد کرد. العین به رهبری صوفیان رحیمی فصل قبل در نیمه نهایی الهلال را با نتیجه ۶-۳ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت شکست داد و برای دومین بار در تاریخ، جام قهرمانی آسیا را بالای سر برد. الهلال فصل را بسیار خوب آغاز کرده است و به دنبال انتقام خواهد بود و قطعا این دیدار جذابیت‌های زیادی دارد.

اولسان ناامید به دنبال بازگشت

دو شکست در دو بازی به این معنی است که اولسان در قعر جدول رده بندی شرق قرار دارد و چهارشنبه میزبان ویسل کوبه خواهد بود و نماینده کره نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار خواهد داشت. اولسان در صورت شکست در این دیدار، ضعیف‌ترین عملکرد تاریخش در آسیا را ثبت خواهد کرد.

پرسپولیس به دنبال پایان دادن به روند بدون برد

پرسپولیس دوشنبه به مصاف السد خواهد رفت. این دیدار برای هر دو تیم بازی مهمی تلقی خواهد شد. نماینده ایران شروع خوبی در این رقابت‌ها نداشته است و با تنها یک امتیاز از دو بازی به دنبال رسیدن به برد است.

پرسپولیس در پنج بازی متوالی در آسیا بدون برد بوده و به دنبال پایان دادن به این ناکامی است. السد می‌تواند حریف مورد نیاز آنها باشد چرا که پرسپولیس در چهار دیدار از هفت دیدار قبلی خود برابر این تیم به برد رسیده است.

السد قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۱ به دنبال این است برای اولین بار در چهار دوره به مرحله حذفی برسد.

ماموریت بوریرام یونایتد

آخرین باری که بوریرام یونایتد به مرحله حذفی صعود کرد در سال ۲۰۱۸ بود، اما با شکست سنترال مارینرز استرالیا در بازی دوم و کسب چهار امتیاز، تیم تایلندی به دنبال پایان دادن به انتظار طولانی‌اش در این رقابت‌ها است.

بوریرام سه شنبه در ورزشگاه خانگی‌اش از پوهانگ استیلرز کره پذیرایی می‌کند و اگر بتوانند برای اولین بار قهرمان سه دوره آسیا را شکست دهند، گام بلندی برای صعود برداشته است.

انتهای پیام

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه