آخرین اخبار

پرسپولیس تیم روزهای سخت است



به هرحال روزگار پرسپولیسی ها در آسیا تیره و تار است. پایان رافت مهاجم سال های دور پرسپولیس با وجود انتقاد به نتیجه بازی نسبت به آینده پرسپولیس بسیار امیدوار است. 

 باز هم یک باخت دیگر. چه اتفاقی برای پرسپولیس افتاده است؟
پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد اما در نتیجه‌گیری و زدن ضربات نهایی ناموفق بود. همه ما دیدیم که همه از دروازه گرفته تا خط حمله تلاش کردند و حتی خوب هم بودند. آنچه باعث شکست پرسپولیس شد غافلگیری در لحظات آخر بود.
 
گلی که پرسپولیس خورد جای انتقاد زیادی داشت. چرا پرسپولیس باید به این شکل گل بخورد؟
زمانی که فرشاد فرجی مصدوم شد یک ضربه کرنر هم برای السد به دست آمد. همان لحظه‌ای بود که فرشاد فرجی نتوانست دیگر به بازی ادامه دهد. همین باعث شد تمرکز بازیکنان یک لحظه به‌هم بخورد و روی ضربه‌ای گل بخورد که خودش استاد زدن آن است. این گل خیلی مبتدیانه بود. با این حال پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد.
 
جالب است هنوز از بازی پرسپولیس با وجود شکست تعریف می‌کنید. 
برای این‌که خوب بازی کرد. پرسپولیس از همان دقیقه اول تا آخر خوب بازی کرد. حیف شد در زدن ضربات آخر موفق نبود و نتیجه نگرفت. به نظر من حتی پرسپولیس از السد بهتر بازی کرد.این تیم هنوز هم می‌تواند در آسیا نتیجه بگیرد و هنوز هم می‌تواند صعود کند. حیف است که با این همه بازیکن، مربی وهوادار و با این کیفیت بازی نتواند به مرحله بعد برود. پرسپولیس برای موفقیت تمامی عوامل  لازم را دارد. 
 
خط حمله پرسپولیس را چطور دیدید؟
ما سه مهاجم داریم، علیپور، آل‌کثیر، ژوآئو. از زمان آمدن گاریدو به پرسپولیس این نخستین بار است که دیدیم تیم با دو مهاجم بازی می‌کند. برنامه گاریدو این بود که از جلو پرس کند و خط دفاع و هافبک حریف را از کار بیندازد. در این کار هم موفق بود. اما جلو که می‌رسیدند توپ را از دست می‌دادند. ژوآئو خیلی اشتباه داشت. ما همیشه باید سه مهاجم آماده داشته باشیم. ژوآئو و آل‌کثیر هنوز از لحاظ روحی و آگاهی روانی آماده نیستند. عیسی سال گذشته گل‌های مهمی زد و نقش زیادی در قهرمانی پرسپولیس داشت. او باید آماده‌تر باشد. به ژوآئو هم همیشه باید اعتماد به نفس بدهیم. قرار است کل فصل این سه بازیکن مهاجمان ما باشند بنابراین باید کیفیت بهتری داشته باشند. عیسی در باکس عالی است، ژوآئو نیز فیزیکی خوب کار می‌کند و علیپور هم بازیکن دونده، گلزن، سرعتی و توپ‌گیر به شمار می‌رود. 
 
​​​​​​​آیا لیگ نخبگان را باید برای پرسپولیس تمام شده بدانیم؟
خیر اما در دو بازی آخر مقابل الهلال و النصر کار بسیار سختی داریم. امیدوارم مربی تمهیداتی داشته باشد. پرسپولیس امسال به دلیل نداشتن ورزشگاه خیلی سختی کشید. از ورزشگاه به آن ورزشگاه و از آن شهر به این شهر و از آن کشور به آن کشور رفت. این موضوع روی بازیکنان بسیار تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود مدام مصدوم شوند. هنوز به پرسپولیس امید داریم. این تیم، تیم روزهای سخت است. 

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع جام جم آنلاین

نوشته های مشابه