آخرین اخبار

پرسپولیس را می‌بریم / رای مهرداد محمدی قطعی است


پرسپولیس را می‌بریم / رای مهرداد محمدی قطعی است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال در گفت‌گویی پیرامون رای صادر شده از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مبنی بر تعلیق محرومیت مهرداد محمدی، اظهار داشت: باشگاه استقلال با استفاده از حقوق قانونی خود که در مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال آمده، بعد از پشت سر گذاشتن نیمی از محرومیت مهرداد محمدی درخواست تعلیق مجازات این بازیکن را انجام داد.

وی افزود: طبق ماده ۱۴۷ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، درخواست تعلیق مجازات بعد از پشت سر گذاشتن نیمی از مدت محرومیت ممکن است. رکن قضایی ابتدا بررسی می‌کند و اگر نیمی از مدت محرومیت طی شده و به این یقین برسد، ورود و رسیدگی را انجام خواهد داد. بنابراین برخی از صحبت‌هایی که برخی انجام می‌دهند مبنی بر اینکه دو بازی یا سه بازی باید انجام شده باشد، محلی از اعراب ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: باز هم تاکید می‌کنم وقتی رکن قضایی به یقین نرسیده باشد که نیمی از مدت محرومیت طی شده، هرگز به پرونده ورود نمی‌کند و وقتی مطمئن شد ورود ‌کرده و رای را صادر می‌کند.

سمیعی تاکید کرد: این رای قطعی است و مجری برگزاری مسابقات نمی‌تواند به هیچ عنوان مانع اجرای رای قطعی رکن قضایی شود و حتی حق تفسیر و کنکاش در رای را نیز ندارد و تنها وظیفه‌اش اجرای بی چون و چرای حکم است.

وی در پایان گفت: به امید خدا در بازی فردا تیم فوتبال استقلال با تداتبیر کادر فنی و تلاش بازیکنان به برتری خواهد رسید.

انتهای پیام/

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه