اخبار لحظه ای

پرواز تهران به مقصد کیش تا نهایت یک ساعت دیگر انجام می‌شود



ارتباط ورزشی:ارتباط ورزشی:به گزارش ایسنا، روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش ایر در پاسخ به چرایی تاخیر پیش آمده در این پرواز به ایسنا گفت: به دلیل نقص فنی هواپیمای پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی کیش ایر هواپیمای پرواز تهران به کیش را جایگزین کرده و هواپیمای مذکور به مشهد اعزام شده است.

شرکت هواپیمایی کیش ایر پیگیری های لازم را در این خصوص انجام خواهد داد. همچنین هواپیمایی دیگری برای پرواز شماره ۷۱۱۵ در نظرگرفته شده است که در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشسته است و این پرواز تا نهایت یکساعت آینده انجام می شود.

اطلاع رسانی تغییر ساعت پرواز از ۱۵:۴۵ به ۲۰:۳۰ از طریق پیامک به مسافران ارسال شده بود. البته ممکن است برخی از چارترکنندگان این پرواز این پیامک را برای مسافران خود ارسال نکرده باشند که مسئولیت آن با شرکت هواپیمایی کیش ایر نیست.

هواپیما یک وسیله نقلیه است و احتمالا خرابی وجود دارد بنابراین واحد شکایات با شماره ۴۸۶۸۱۳۰۰ پیش بینی شده است که پاسخگوی مسافران خواهد بود. در سایت هواپیمایی ‌کیش ایر نیز امکان ثبت شکایات وجود دارد و به تمام موارد رسیدگی خواهد شد.

مطابق قوانین هواپیمایی کشوری هرمسافری که پروازش با تاخیر مواجه شده باشد در صورت بارگذاری صحیح مدارک در بخش شکایت شرکت مذکور، توسط آن شرکت پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ایسنا