فوتبال و فوتسال

پیروزی استقلال برابر چادرملو در دیداری تدارکاتی



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر تیم فوتبال چادرملو اردکان در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران رفت که این بازی در پایان ۳ تایم ۳۰ دقیقه‌ای با نتیجه ۳ بر صفر به سود آبی‌پوشان تهران به پایان رسید.

در ۲ تایم ۳۰ دقیقه‌ای ابتدای بازی، سعید اخباری از ترکیب اصلی خود استفاده کرد و بازی بدون‌گل ادامه داشت اما در ۳۰ دقیقه پایانی، بازیکنانی به میدان رفتند که در هفته‌های اخیر زمان کمی بازی کردند یا فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرده بودند.

در سی دقیقه پایانی بازی، بعد از اعلام پنالتی بر روی امیرعلی صادقی، رامین رضاییان گل اول را به ثمر رساند. در ادامه آرمان رمضانی روی پاس رضاییان گل دوم را برای استقلال زد و در نهایت گل سوم استقلال روی پاس کوشکی و ضربه تمام کننده امیرعلی صادقی به دست آمد تا آبی‌پوشان پایتخت برنده این بازی تدارکاتی شوند.

کادرفنی استقلال در جریان این بازی، تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان را به میدان فرستاد تا تمام بازیکنان فرصت بازی مقابل چادرملو اردکان را به دست آورند.

 به جز بازیکنان مصدوم و ملی پوشان، سایر نفرات همگی در ترکیب استقلال قرار گرفتند تا کادرفنی میزان آمادگی آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهد. 

پیش از شروع بازی سهراب بختیاری‌زاده به بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال چادرملو اردکان خوشامد گفت و برای آن‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد. 

در حاشیه این دیدار ابوالفضل جلالی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال که در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده بود نیز حضور داشت تا مراحل درمان خود را زیر نظر پزشکان استقلال سپری کند.

احمد شهریاری رئیس هیات مدیره و فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال با حضور در زمین شماره دو مجموعه آزادی، از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه