آخرین اخبار

پیروزی در چنین بازی‌هایی واقعا جشن گرفتن دارد!


پیروزی در چنین بازی‌هایی واقعا جشن گرفتن دارد!

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هانسی فلیک از عملکرد شاگردانش در جریان پیروزی مهم مقابل بایرن مونیخ راضی است، چرا نباشد؟

پیروزی بزرگ بارسلونا مقابل بایرن مونیخ به عنوان یکی از جذاب‌ترین نتایج تاریخ بارسا در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسید. بلوگرانا پس از حدود یک دهه غول آلمانی را شکست داد و این پیروزی را به کمک سرمربی سابق همین تیم یعنی هانسی فلیک به دست آورد.

سرمربی آلمانی بارسلونا در مصاحبه و کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، راجع به عملکرد تیمش حرف زد و گفت که از درخشش رافینیا به وجد آمده است.

پیروزی مقابل بایرن و ال کلاسیکو

باورنکردنی بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و پیروزی در چنین مسابقه‌هایی واقعا جشن گرفتن دارد. این گونه بردها برای تیم بسیار مفید هستند. با این برد، به اعتماد‌به‌نفس تیم اضافه شد و با روحیه‌ای مضاعف آماده بازی شنبه (ال کلاسیکو) خواهیم شد.

افت مقطعی بارسا در این بازی

بازی فوق‌العاده‌ای بود. پس از گلی که زدیم، حدود 15 دقیقه تحت فشار بودیم. تیم در اجرای بهترین عملکرد ممکن پس از دریافت گل، موفق بود. تیم جوان و سرشار از پتانسیلی داریم. هدف ما این است که هر بازی بهتر شویم.

تمجید از مارک کاسادو
مارک کاسادو امروز شگفت‌انگیز بود. چه بازیکنی! واقعا باید از نزدیک روند پیشرفت او را تماشا می‌کردید تا بدانید چه می‌گویم. او در دفاع کردن بسیار خوب است و وقتی که توپ را در اختیار دارد، مثل یک محصول واقعی لاماسیا کار می‌کند. خوشحالم که حالا همه می‌توانند کیفیت بازیکنان ما را ببینند. در نیمه دوم دیدید که توانستیم بازی مالکانه اجرا کنیم و تحت فشار قرار نگیریم.

تمجید از پدری

 
پدری؟ کیفیت بازیکنان بزرگ را دارد و بازیکن بزرگی است. عطش پیروزی او برای تیم لازم است و کاری می‌کند که کار برای سایر بازیکنان هم آسان شود. تماشای او لذت‌بخش است.

رافینیا؟ تا به حال بازیکنی مثل رافینیا در تیم‌های خودم نداشتم. او برای تیمش از جان مایه می‌گذارد. با توپ و بدون توپ، او بازیکن فوق‌العاده‌ای است، پرس می‌کند، گل می‌زند و همیشه هم لبخند بر لب دارد. همه باید از او الگو بگیرند. باید از این پیروزی لذت ببریم چون واقعا مستحق برد بودیم.

تمرکزمان روی ال کلاسیکو است

آیا بارسلونا برگشته؟ هنوز زود است. فصل تازه شروع شده. زود است که بخواهیم راجع به مدعی بودن در جام‌ها سخن بگوییم. بازی به بازی پیش می‌رویم و فعلا باید خودمان را برای بازی سخت روز شنبه (مقابل رئال مادرید) آماده کنیم. حریفان ما، بهترین تیم‌های جهان هستند و ما هم همه تلاش خودمان را به کار می‌گیریم.

کیفیت بازیکنان بارسلونا

 
از حضور در بارسلونا خوشحالم. لازم نیست به گذشته فکر کنیم، تمرکز باید روی بازی‌های پیشِ‌رو باشد. بازیکنان ما امروز کیفیت خودشان را نشان دادند و ثابت کردند که توانایی مواجهه با چالش‌های مختلف را دارند. بازیکنانی مانند اولمو، دی یونگ و گاوی به ترکیب برگشته‌اند و نشان دادند که می‌توانند به تیم کمک کنند.

2-8 به تاریخ پیوست

 
بازی 2-8 به تاریخ پیوسته و دیگر برای من اهمیتی ندارد. در فاز جدیدی هستیم و در حال نوشتن صفحات جدیدی از تاریخ باشگاه هستیم. من از این وضع لذت می‌برم. بازیکنان، کادر فنی، شورِ هواداران، من نسبت به همه این‌ها مسئول هستم.

همیشه از لاماسیا تمجید کردم. به تیم خاصی تبدیل شدیم چون لاماسیا را به عنوان پشتوانه خودمان داریم. این بچه‌ها کنار هم در یک آکادمی فوتبال زندگی کردند و به همین دلیل، داخل و خارج از زمین رابطه خیلی نزدیکی با هم دارند. 

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه