فوتبال و فوتسال

چه کسی مخاطب بیرانوند در پرسپولیس است؟


ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش تراکتور تبریز در واکنش به جریمه ۲۰ میلیارد تومانی از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به دلیل فسخ غیرموجه یکطرفه قراردادش نه تنها خبر از عدم پرداخت این مبلغ به پرسپولیس داد بلکه اتهام بزرگی را در خصوص دریافت رشوه توسط هیأت مدیره وقت باشگاه مطرح کرد.

بیرانوند در این خصوص گفت: «من نه تنها جریمه ۲۰ میلیارد تومانی را نمی‌دهم بلکه پنج میلیارد تومان شیرینی که هیأت مدیره بابت الحاقیه ام گرفت را هم پس می‌گیرم».

جمله‌هایی که با واکنش فوری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شد تا برای ادای پاره‌ای از توضیحات به این کمیته دعوت شد.

ادعای بیرانوند در خصوص پرداخت رشوه ۵ میلیارد تومانی در حالی مطرح گردید که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عضو هیأت مدیره نیست تا مخاطب بیرانوند درباره پرداخت این مبلغ شامل حال حسین شهریاری، محمد دلبری، پیمان حدادی و مجید پوراحمدی اعضای وقت این مجموعه شود.

خبرنگار مهر، برای پیگیری این موضوع با حسین شهریاری رئیس وقت هیأت مدیره تماس گرفت اما او ترجیح داد پاسخی به این موضوع ندهد. همچنین پیمان حدادی عضو دیگر هیأت مدیره که فعالیت قابل توجهی در اینستاگرام شخصی خود در خصوص باشگاه پرسپولیس دارد نیز در پاسخ به خبرنگار مهر ع نوان کرد: «فعلا قصد صحبت ندارد و در جلسه هیأت مدیره است».

چه کسی مخاطب بیرانوند در پرسپولیس است؟

حدادی تنها عضو پیشین هیأت مدیره پرسپولیس است که در بین نفرات جدید نظیر محمد آخوندی، مهدی همتی مقدم، احد میرزایی و سیامک جلوه نیز حضور دارد اما باز هم حاضر نشد درباره ادعای عجیب دروازه‌بان تیم ملی ایران که طبق صحبت‌هایش یکی از مخاطبان خاص او می‌تواند خودش باشد صحبت کند.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز ترجیح داد در خصوص این پرونده صحبت رسمی نداشته باشد و تنها خبر از پیگیری تمام و کمال بخش حقوقی باشگاه در خصوص این موضوع شد تا نشان دهد سرخ‌ها هم دنبال روشن شدن مخاطب خاص بیرانوند درباره این موضوع باشند.

چه کسی مخاطب بیرانوند در پرسپولیس است؟

از سوی دیگر پیگیری‌های خبرنگار مهر، نشان از رد پای یکی از ایجنت های داخلی کشور در این پرونده دارد که پای او نیز در این پرونده باز شده تا به ابهامات در خصوص پرداختی‌های او نظیر پول نقد و سکه به تنی چند از ارکان باشگاه برای امضای الحاقیه قرارداد بیرانوند توسط رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه شود.

صحبت‌های جنجالی بیرانوند در حالی ابعاد گسترده‌ای به خود گرفته است که باشگاه پرسپولیس همچنان بابت بخش مرتبط با محرومیت چهار ماهه تعلیقی او که یک سال دیگر اعمال می‌شود گلایه دارد و قصد دارد پرونده او را به کمیته استیناف ببرد.

باید دید با ورود مراجع قضائی به بخش جدیدی از پرونده قرارداد بیرانوند با پرسپولیس چه تصمیمی در این باره گرفته خواهد شد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه