آخرین اخبار

چون طرفدار ندارم نمی‌شود همه اشتباهات علیه من باشد


چون طرفدار ندارم نمی‌شود همه اشتباهات علیه من باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمهدی رحمتی پس از تساوی هوادار مقابل شمس آذر در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: امروز همه یک فوتبال خیلی خوب، تهاجمی و با موقعیت‌های گل بالا دیدیم. بازی خیلی خوبی بود و واقعاً بدشانس بودیم. امروز کمترین حق ما، کسب ۳ امتیاز بود. می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی ادامه داد: تیم شمس آذر نماینده استان قزوین است و تیم هوادار هم نماینده استان تهران و جفت تیم، بنا بر دلایلی شرایطی مشابه در جدول دارند. شرایط این بازی حساس بود و سوال من این است که چرا این مسابقه نباید VAR داشته باشد.

سرمربی تیم هوادار گفت: منِ مهدی رحمتی، بازی قبلی ویدیوچک داشته، پنالتی به حق تیم من را نگرفته آن هم مقابل استقلال که اگر این شرایط برعکس بود، ۱۰۰ درصد این پنالتی گرفته می‌شد، اصلا به VAR هم نمی‌رسید. با VAR در حق تیم من اجحاف شد. امروز هم روی صحنه حسین مهربان به وضوح پای تکیه‌گاه او زده می‌شود و ۲ امتیاز از ما گرفته شد. بازی مقابل استقلال یک امتیاز و بازی مقابل خیبر یک پنالتی دیگر برای ما گرفته نشد.

رحمتی تصریح کرد: چون من طرفدار ندارم نمی‌شود همه اشتباهات علیه من باشد. امروز داور کارت زرد دوم به من داد در حالی که نه من بی‌احترامی کردم نه بی‌ادبی. فقط حرفم را زدم. کمترین حق ما وجود VAR بود. حداقل تیمی که مستحق است که به حقش برسد. VAR فقط برای تیم‌های پولدار و پرطرفدار است؟ پس حق ما که داریم اینجا زحمت می‌کشیم چه می‌شود؟ چه کسی جواب ما را می‌دهد؟ از کمیته داوران خواهش می‌کنم برای اینگونه بازی‌های حساس VAR داشته باشد و این کمترین حق ماست.

سرمربی هوادار گفت: در بازی قبلی با استقلال اگر پنالتی تیم من در دقیقه ۷ گرفته می‌شود اصلا روند بازی تغییر پیدا می‌کرد. امروز هم یک پنالتی طلبکار شدم و این را می‌نویسم تا ببینم در آینده چه زمان خدا عوضش را به ما عنایت می‌کند. داریوش شجاعیان در آخرین تمرین از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شد و کادر درمان تصمیم گرفت او استراحت کند. 

سرمربی تیم هوادار خاطرنشان کرد: موقعیت‌هایی که از دست دادیم در هیچ‌جایی از دست نمی‌رود! ما در ادامه بازی شانسی به تیم شمس آذر ندادیم. تیم ما روند خوبی دارد و با توجه به درخواستی که باشگاه می‌خواهد به جوانان بازی بدهیم، روند خوبی داریم.

انتهای پیام/

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه