سایر ورزش ها

کوهپایه زاده با رئیس فدراسیون جهانی معلولین دیدار کرد



به گزارش خبرگزاری مهر، در حاشیه بازی‌های پارالمپیک پاریس، کوهپایه زاده رئیس فدراسیون به همراه اشرفی مشاور رئیس کمیته ملی پارالمپیک با رئیس و دبیرکل فدراسیون جهانی معلولین دیدار و گفتگو کردند.

کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در خصوص این دیدار گفت: جلسه بسیار خوبی بود. فدراسیون جهانی معلولین، ورزش‌های ۳ نوع معلولیت جسمی فلج مغزی، قطع عضو و ویلچری را برعهده دارد و این فدراسیون یکی از بازوهای کمیته بین‌المللی پارالمپیک است. در این نشست در مورد میزبانی و برگزاری مسابقات منطقه ای (با تقسیم بندی های مختلف مانند کشورهای مسلمان و پارسی زبان) و آسیایی در رده جوانان، بزرگسالان در گروه آقایان و بانوان به صورت تک رشته‌ای صحبت و گفتگو کردیم که با استقبال مسئولین فدراسیون جهانی معلولین همراه شد.

وی ادامه داد: در خصوص مسابقات رشته‌های فوتبال هفت نفره و پارادارت، والبیال ساحلی با مسئولین فدراسیون جهانی معلولین به جمع بندی هایی رسیدیم و قرار شد با حمایت این فدراسیون مسابقات در سطح ملی را به صورت منطقه ای در رده جوانان و بزرگسالان گروه آقایان و بانوان برگزار نماییم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: مسئولین فدراسیون جهانی از ما برای حضور در مسابقات آسیایی که آذرماه به میزبانی کشور تایلند در پنج رشته بوجیا، دوومیدانی، وزنه برداری، شنا و تنیس روی برگزار می شود دعوت کردند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه