آخرین اخبار

گفتاردرمانی در لرستان نتیجه‌بخش نیست


گفتاردرمانی در لرستان نتیجه‌بخش نیست

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌ فقیه در لرستان معتقد است: گفتاردرمانی در این استان، نتیجه‌بخش نخواهد بود و نیازمند کارهای عملیاتی، جهادی و اجرایی هستیم.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز (سوم آبان ماه) در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که در سالن اجلاس جهاد کشاورزی استان برگزار شد، بیان کرد: گفتمان اصلی در نظام جمهوری اسلامی و دولت اسلامی، خدمت به مردم است. خدمتگزاران نظام خود را وقف خدمت به مردم می‌کنند و نه خدمت به خویش.

او اظهار کرد: قطار سازندگی در نظام در حال حرکت است و هیچ‌گاه متوقف نشده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: در مجموع خدماتی که ارائه شده، پیشرفت متوازن ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه لرستان از آب کافی، زمین حاصلخیز، محصولات کشاورزی و دامی و منابع‌ طبیعی برخوردار است، افزود: این استان نیروی انسانی متعهد، متخصص و انقلابی و پای کار دارد؛ اما در جایگاه مناسبی در پیشرفت نیست.

شاهرخی ادامه داد: لرستان بودجه کافی برای جهش و تحول ندارد و اعتباراتی که به‌صورت متمرکز در اختیار مرکزنشینان است، به اندازه کافی به لرستان اختصاص داده نشده است.

وی وزارت کشور را وزارتی راهبردی دانست و گفت: حمایت فقط منصوب کردن استاندار نیست که پس از انتصاب استاندار، او در مدت چهار سال رها شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: تعطیلی شرکت‌ها و کارخانه‌ها در این استان، زیبنده نیست و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد به‌تدریج استانداری جایگاه خود را میان مردم از دست می‌دهد.

شاهرخی بیان کرد: رئیس جمهوری شهید برنامه‌های خاصی برای استان‌های زاگرس‌نشین داشتند. ضرورت دارد در دولت جدید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: لرستان ۲۵ سال در زمینه اشتغال، در کشور رتبه اول تا سوم را داشته است و این نشان می‌دهد، رمق از خانواده‌ها گرفته شده است و باید دولت وفاق ملی یک اقدام اساسی برای حل این معضل انجام دهد.

او گفت: افرادی که سابقه تملق و چاپلوسی در کارنامه خود دارند، نباید عرصه برای تاخت و تاز آنها باز باشد.

شاهرخی با بیان اینکه این انتصاب با توجه به تجربه و سوابق سید سعید شاهرخی بوده است، افزود: من در انتصاب خدمتگزار، نه با تماس کتبی، شفاهی، نه با واسطه و نه بی‌واسطه هیچ دخالتی نداشتم.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

لینک خبر

دیگر رسانه های کشور:

نوشته های مشابه