آخرین اخبار

مصدومیت التعمری جدی است/ قاتل اردنی بازی با کره را از دست داد


به گزارش “ورش سه”، العربیه نوشت که مهاجم بزرگ تیم ملی فوتبال اردن که به عنوان “قاتل کره ای” شهرت پیدا کرده، از ناحیه مچ پا با آسیب جدی مواجه شده و ماه آینده برابر کره جنوبی در دور سوم رقابت های انتخابی جام جهانی منطقه آسیا بازی نخواهد کرد. بر اساس این گزارش، التعمری 4 تا 6 هفته به دلیل پارگی رباط مچ پای چپ قادر به بازی نخواهد بود

التعمری در اولین بازی از گروه B مقدماتی جام جهانی 2026 برابر کویت که در شهر امان اردن برگزار شد، اولین گل را در دقیقه 14 نیمه اول با یک شوت قدرتمند از راه دور به ثمر رساند، اما در دقیقه 18 نیمه دوم به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا تعویض شد.

اردن وقتی مهاجم بزرگش بیرون رفت، قدرت مخرب خط حمله خود را از دست داد و درست قبل از پایان بازی، با یک ضربه پنالتی تن به تساوی داد.

2078073

سرمربی اردن، با ابراز تاسف گفت: «شرایط بسیار مساعدی برای برد ما فراهم بود اما دو امتیاز را از دست دادیم. مصدومیت التعمری ضربه بزرگی بود.»

تایید شده است که مصدومیت این بازیکن جدی تر از حد انتظار است و این خبر خوبی برای کره است که باید در سومین بازی گروه B مرحله سوم مقدماتی جام جهانی در تاریخ 19 مهر برابر اردن به میدان برود. 

التعمری بازیکن برتر و شماره یک اردن و تنها بازیکن حاضر در فوتبال اروپای تیم ملی اردن است. او از سال گذشته برای مون پلیه در لیگ یک فرانسه بازی می کند و در مجموع 22 گل در مسابقات بین المللی به ثمر رسانده است.

فوتبال کره نیز از گلزنی های التعمری رنج برده است. کره در مرحله گروهی و نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2023 به مصاف اردن رفت و به ترتیب 2-2 متوقف شد و سپس 0-2 شکست خورد. کره ای ها ناتوان در مهار التعمری نشان دادند. التعمری گل دوم اردن را در دقیقه 21 نیمه دوم به ثمر رساند و رویای فینالیست شدن کره را از بین برد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه