آخرین اخبار

انگاپت: فردا روز استراحت است و می‌خواهم یزد را ببینم


به گزارش “ورزش سه”، سومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور) با چهار دیدار در سالن شش هزارنفری اختصاصی شهداب یزد پیگیری می‌شود و تیم‌ جاکارتا بهایانگ کارا پرسیسی و پاولودار والیبال کلاب که هر دو یک برد و یک باخت دارند، از ساعت ۱۱ و در نخستین مسابقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند و اندونزی سه بر یک به پیروزی رسید.

اروین انگاپت دریافت کننده قدرتی تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی در پایان بازی گفت: “دردو ست اول خوب بازی کردیم. در ست سوم تیم حریف با تغییر چند بازیکن دریافت قوی‌تری داشت و برای ما کار را سخت کرد که به بازی برگردیم. با وجود سختی‌ها به بازی برگشتیم و با گرفتن نتیجه ست سوم و چهارم پیروز این دیدار شدیم. خوشحالم که در گروه دوم شدیم و صعود کردیم. مسابقات اصلی تازه در نیمه نهایی شروع می‌شود. در این مدت درگیر بازی‌ها بودیم و فرصت نشد شهر یزد را ببینیم. فردا تایم استراحتمان است و علاقه‌مندم که شهر تاریخی یزد را ببینم.”

همچنین ردل آلفونسو گنزالس سرمربی تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نیز گفت: “ما هنوز در تلاشیم تا ترکیب تیم را با انگاپت و پاتری پیدا کنیم. دو ست اول خوب بازی کردیم و در ست سوم افت داشتیم و نتیجه را به تیم رقیب واگذار کردیم اما مجدد با ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان به بازی برگشتیم و پیروز میدان شدیم.”

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه