آخرین اخبار

ووشو قهرمانی آسیا/ منصوریان و دریایی با شکست مقابل چین نقره ای شدند


ووشو قهرمانی آسیا/ منصوریان و دریایی با شکست مقابل چین نقره ای شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز پایانی مسابقات ووشو قهرمانی آسیا در بخش ساندا امروز (یک شنبه_ ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳) به میزبانی کشور ماکائو برگزار و دهمین دوره این رقابت‌ها به پایان خواهد رسید.
در وزن ۶۵- کیلوگرم سهیلا منصوریان که در مرحله نخست مقابل نماینده عربستان سعودی به برتری دست یافته بود، در دومین دیدار خود به مصاف “نکیتا بنسال” از هند رفت و در یک راند کار حریف خود را یکسره کرد و راهی دیدار نهایی شد.
در دیدار نهایی منصوریان با شکست مقابل نماینده چین بازی را واگذار و به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.
مبارزه نهایی وزن ۶۰- کیلوگرم صدیقه دریایی به مصاف «ژانگ» از چین رفت و با متحمل شدن شکست ۲ به صفر صاحب مدال نقره شد. در این وزن شش سانداکار حضور داشتند که دریایی با برتری مقابل «یولداشووا» از قزاقستان و «چو من سین» از ماکائو راهی مبارزه نهایی شده بود.
لازم به ذکر است، صبح امروز در بخش تیمی دو نفره (دوئلین) تالو مردان و زنان پیگیری شد که حاصل تلاش نمایندگان کشورمان یک نشان برنز بود. در بخش مردان تیم ایران با ترکیب حسین قبله نما و مصطفی حسن زاده با ثبت امتیاز ۹.۴۳۳ به همراه سنگاپور جایگاه چهارم را کسب کرد. در این بخش ۵ تیم حضور داشتند که مالزی با ۹.۵۹۳ به نشان طلا دست یافت. فیلیپین با ۹.۵۵۶ نقره گرفت و هنگ کنگ با ۹.۵۳۶ به نشان برنز دست یافت.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه