آخرین اخبار

ناپولی کوتاه نمی‌آید: ستاره تیم ما فروشی نیست!


به گزارش “ورزش سه”، کواراتسخلیا در چند فصل اخیر و با درخشش در ترکیب ناپولی و نقش مهمی که در قهرمانی این تیم در رقابت‌های سری آ ایتالیا پس از چند سال ایفا کرد توانست نامش را بر سر زبان‌ها بیاندازد و چند باشگاه بزرگ اروپایی به صورت جدی او را زیر نظر دارند.

با این حال، او تصمیم گرفت که قراردادش با ناپولی را تمدید کند تا نشان دهد که به تیمش متعهد است و علاقه زیادی دارد و با وجود جدایی بازیکنان بزرگ این تیم مانند ویکتور اوسیمن، همچنان به حضورش در این تیم در فصل جدید ادامه داده و عملکرد خوبی را هم تحت هدایت آنتونیو کونته به نمایش گذاشته است.

اما همچنان شایعات زیادی درباره احتمال جدایی این ستاره گرجستانی از ناپولی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به گوش می‌رسد اما ماننا تاکید دارد که این باشگاه هیچ تمایلی برای فروش این ستاره تیمش ندارد و به دنبال این است که قرارداد جدیدی را هم با او به امضا برساند.

مدیر ورزشی ناپولی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا درباره کواراتسخلیا اظهار داشت:« او هنوز سه سال دیگر هم با این باشگاه قرارداد دارد. باشگاه‌هایی هستند که به کواراتسخلیا علاقه دارند اما ما می‌خواهیم که همچنان به همکاری با یکدیگر ادامه دهیم. ما در حال حاضر مشغول مذاکره با مدیر برنامه او هستیم تا بتوانیم قراردادمان را با این بازیکن تمدید کنیم.»

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه