آخرین اخبار

اولین بازی فصل مهاجم ایران مقابل جواد؛/ نتیجه بی‌فایده برای یاران محبی و حسین‌نژاد


به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب مسابقات هفته نُهم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف در حالی که محمد محبی را برای سومین بازی پیاپی جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 17 امروز در ورزشگاه روستوف آرنا مقابل دینامو ماخاچ قلعه قرار گرفت که این تیم هم محمدجواد حسین‌نژاد را در جمع نفرات اصلی می‌دید.

روستوف و دینامو ماخاچ قلعه که دو هفته قبل موفق به کسب پیروزی در لیگ روسیه شده ولی در دیدار اخیرشان نتوانستند به برتری دست پیدا کنند، امروز هم نتوانستند به برتری دست پیدا کنند و به یک امتیاز بسنده کردند.

یاران محبی با تساوی بدون گل در ورزشگاه روستوف آرنا 12 امتیازی شدند و در رتبه هفتم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفتند و دینامو ماخاچ قلعه هم با 10 امتیاز در جایگاه نُهم این رقابت‌ها ایستاد.

2084883

محمد محبی، مهاجم ایرانی روستوف که حدود 6 ماه از میادین دور بود و آسیب‌دیدگی شدیدی داشت، امروز از دقیقه 76 به زمین آمد و مقابل دینامو ماخاچ قلعه به بازی رفت تا دوران تلخ او تمام شود.

محمدجواد حسین‌نژاد نیز که در دو حضور تعویضی و دو بازی ثابت در این فصل یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در 67 دقیقه بازی مقابل روستوف نتوانست این آمار را بهتر کند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه