اخبار لحظه ای

جنگ تحمیلی؛ یک حماسه مردمی/ تولید ۱۲۵ میلیون تن غذا در کشور



ارتباط ورزشی:ارتباط ورزشی:به گزارش ایسنا، شاهپور علایی مقدم –  معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی و رئیس امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی – در سی و ششمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که امروز در جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار کرد: امروز بر اساس برنامه‌های هفته دفاع مقدس، تحت عنوان فرماندهان و حماسه آفرینان نام‌گذاری شده است و این وظیفه است که از سرمایه‌های ارزشمند قدردانی کنیم و تاریخ توصیفی و تدوینی که در فرمایشات مقام معظم رهبری بود را معنا کنیم.

وی افزود: امروز از مردمی‌سازی و مشارکت مردم خیلی صحبت می‌شود، اما جهاد با پشتوانه مردم بدون آمادگی و تکنولوژی خاص و… و. در دوران جنگ تحمیلی وارد میدان شدند.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: جهاد و بسیج در کنار سپاه موجب تحول‌آفرینی شده‌اند و امیدواریم با روش تبیینی و توصیفی دفاع مقدس تحول آفرینی کنیم.

علایی مقدم ادامه داد: در کشور ما ۱۲۵ میلیون تن غذا تولید می‌شود که در این زمینه نیز جهادگران ایفای نقش می‌کنند و این در حالی است که در تمام دنیا غذا و امنیت غذایی اهمیت بالایی دارد، این میزان تولید صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام
 

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ایسنا