آخرین اخبار

طلسم ۱۱ ساله شکست ؛ تراکتور بال‌های سپاهان را قیچی کرد | جنگ صدرنشینی را پرشورها برد



به گزارش همشهری آنلاین، تیم های فوتبال سپاهان و تراکتور در هفته ششم رقابت های لیگ برتر و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با قضاوت وحید کاظمی و با حضور سیستم داور ویدئویی VAR از ساعت ۱۸:۳۰ امروز جمعه ۶ مهر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید. امیرحسین حسین زاده زننده تک گل این بازی بود.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، مهدی لیموچی، سیدمحمد کریمی، کاوه رضایی، آریا یوسفی، صالح حردانی، محمدمهدی محبی، محمدامین حزباوی، استیون انزونزی

ترکیب تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، دانیال اسماعیلی‌فر، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی (۳۱- کارت قرمز)، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکالی

شروع خوب سپاهان

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۶، حرکت سریع محمد مهدی محبی با شوت از راه دور همراه شد و بیرانوند با واکنش خود توپ را به کرنر فرستاد.

گل آفساید برای سپاهان

در دقیقه ۹ بازیکنان سپاهان یک موقعیت خوب برای گلزنی داشتند و روی پاس محمد کریمی، کاوه رضایی در موقعیتی تک به تک با بیرانوند قرار گرفت و توپ را وارد دروازه کرد اما آفساید این بازیکن اعلام و گل سپاهان مردود شد.

در دقیقه ۲۰، حرکت خوب و زیبای بازیکنان تراکتور با پاس ریکاردو به حسین زاده همراه شد اما ضربه این بازیکن با واکنش نیازمند مهار شد.

فرصت سوزی آلوز

در دقیقه ۲۲، هاشم نژاد پاس کات بک داد و اشتراکالی با کنترل در محوطه جریمه توپ را برای الوز ساخت که ضربه این بازیکن با فاصله کم به بیرون رفت تا این موقعیت گلزنی برای تراکتوری ها از دست رود.

اخراج ترابی پس از بازبینی صحنه توسط VAR

در دقیقه ۳۱ مهدی ترابی روی بازیکن سپاهان مرتکب خطا شد که داور ابتدا به او کارت زرد نشان داد اما پس از بازبینی صحنه توسط VAR کارت زرد را پس گرفت و به او کارت قرمز نشان داد.

در دقیقه ۴۰ بازیکنان سپاهان فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشتند که ضربه مهدی لیموچی را عارف آقاسی از روی خط دروازه برگشت داد و در ادامه هم کاوه رضایی نتوانست توپ را تبدیل به گل کند.

گل اول برای تراکتور توسط حسین زاده

در وقت های اضافه نیمه اول، «ایگور پوستونسکی» صاحب توپ بود و تا نزدیکی محوطه جریمه سپاهان پیش آمد و شوت زد که با واکنش پیام نیازمند همراه شد و در ریباند امیرحسین حسین زاده توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۷۴: پاس در عمق دیدنی انزونزی به دابو رسید اما بلافاصله بعد از کنترل توپ، بیرانوند خروج کرد و توپ را گرفت.

دقیقه ۸۳: حرکت تکنیکی آقایی ‌پور و چرخش او با یک شوت همراه شد که بیرانوند به راحتی این توپ را هم مهار کرد.

دقیقه ۸۵: شلیک محکم ابوبکر کامارا از بالای دروازه به بیرون رفت

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه