توپ و تور

دختران والیبال سایپا مغلوب نماینده ویتنام شدند



ارتباط ورزشی:به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین روز و مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۴ امروز (جمعه ششم مهر) با چهار دیدار به میزبانی شهر ناخن راچسیما در تایلند پیگیری می‌شود.

تیم والیبال زنان سایپا قهرمان لیگ برتر سال ۱۴۰۲ ایران که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت کرده است، در نخستین دیدار امروز به مصاف دوک گیانگ چِمیکال (تیم دوم ویتنام) رفت و سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

شاگردان نیلوفر حجتی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۷ بر ۲۵ مغلوب حریف شدند تا فردا در آخرین بازی خود برای کسب رتبه هفتم مسابقات به میدان بروند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی و برای کسب رتبه‌های پنجم تا هشتم تیم‌های کوآی تسینگ (هنگ کنگ) و مونولیس اس کای ریزِرس (فیلیپین) با هم بازی می‌کنند و سایپایی‌ها فردا برای کسب رتبه هفتم به مصاف بازنده این مسابقه خواهند رفت.

گفتنی است امروز و در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها دو دیدار دیگر برگزار می‌شود که تیم‌های نِک رِد راکِتس کاوازاکی (ژاپن) و ناخن راچسیما کمینک وی سی (تایلند) با هم مسابقه می‌دهند و اِل پی بانک نینه بینه (تیم یک ویتنام) و کوآنیش وی سی (قزاقستان) برای صعود به دیدار فینال مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

تیم سایپا در مرحله مقدماتی با پذیرش سه شکست برابر با اِل پی بانک نینه بینه (تیم یک ویتنام)، نِک رِد راکِتس کاوازاکی (ژاپن) و مونولیس اس کای ریزِرس (فیلیپین) در رتبه چهارم گروه خود قرار گرفت و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مغلوب کوآنیش وی سی (قزاقستان) شد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه