توپ و تور

وضعیت ذوب‌آهن برای حضور در لیگ بسکتبال؛ نه سرمربی دارد نه بازیکن!



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر فصل جدید رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از پنجشنبه (۱۲ مهر) آغاز می شود. ذوب آهن اصفهان یکی از دوازده تیم شرکت کننده در این فصل از مسابقات است که البته همچون دو تیم تازه وارد آسمان ولایت مشهد و پایش پارت شاهرود، در دقیقه ۹۰ و دقیقا ساعاتی پیش از مراسم قرعه کشی حضور خود را در لیگ برتر قطعی کرد.

این در حالی است که ذوب آهن قدیمی ترین تیم باشگاهی در بسکتبال ایران به حساب می آید که سال ها با شرایط مختلف در رقابت های لیگ برتر شرکت داشت و پیشینه حضور در رقابت های آسیایی به نمایندگی از ایران را هم دارد با این حال کش و قوس های داخلی این تیم منجر به حضور دقیقه نودی در لیگ برتر شد.

ذوب آهن در شرایطی وارد فهرست لیگ برتری های بسکتبال برای فصل ۰۴-۱۴۰۳ شد که هیچ اقدامی برای تکمیل کادر فنی و بازیکنانش انجام نداده بود و تا به امروز که پنج روز به آغاز مسابقات باقی مانده هم هنوز در این زمینه تعیین تکلیف نکرده است.

میثم علیپور رییس سازمان لیگ بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار مهر با تایید این موضوع گفت: قرارداد مورد تایید سازمان لیگ قراردادی است که در سامانه این سازمان ثبت شده باشد. در واقع ملاک عمل برای صدور مجوز بازی همین قرارداد است در حالیکه تا به امروز هیچ قراردادی از طرف مجموعه ذوب آهن به عنوان مربی یا بازیکن ثبت نشده است.

وی همچنین تاکید کرد که ذوب آهن هنوز ورودیه ۶۰۰ میلیون تومانی برای حضور در لیگ برتر را هم پرداخت نکرده است.

این در حالی است که یکشنبه ( ۸ مهر) پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال به صورت رسمی بسته خواهد شد با این اوصاف مشخص نیست شرایط ذوب آهن برای حضور در لیگ برتر به چه صورت خواهد شد و اصلا نام این تیم در فهرست لیگ برتری ها می ماند یا نه؟!

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه