آخرین اخبار

نکونام دو بازیکن را تنبیه کرد!



به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال استقلال که پس از باخت تلخ در شهرآورد حالا خود را برای تقابل با السد قطر در ورزشگاه خانگی این تیم آماده می‌کند، در حاشیه تمرین این تیم در کشور قطر اتفاق عجیبی رخ داد.

در تصاویر تمرین آبی پوشان که از صفحه رسمی باشگاه استقلال منتشر شد تعداد زیادی از بازیکنان در عکس‌ها حضور داشتند، اما از رامین رضائیان و سید حسین حسینی خبری نبود، این اتفاق در حالی رخ داد که این دو بازیکن همواره جزو افراد پر فعال در فضای مجازی باشگاه استقلال بودند.

پس از حواشی که پیرامون این اخبار رخ داد در جدیدترین اظهارات گفته می‌شود جواد نکونام نه تنها خواستار این شده که عکسی از این دو بازیکن گرفته نشود بلکه از آن‌ها در بازی دربی رضایت نداشته و به نوعی آن‌ها را مقصر باخت در شهرآورد می‌داند و به احتمال زیاد خبری از حضور کاپیتان و یاغی استقلالی‌ها در بازی حساس با السد قطر نخواهد بود.

بنظر می‌رسد جواد نکونام که به احتمال زیاد آخرین بازی خود را به عنوان مربی در استقلال تجربه خواهد کرد، اما همچنان بر روی اصول و اخلاق‌های خود پایبند است و تصمیمی بر تغییر آن‌ها ندارد. در نهایت باید منتظر و دید تصمیم نهایی او برای این موضوع چه خواهد بود.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه