رزمیورزش > ورزش های رزمی

صفرپور: نوجوانان دختر ایران به دنبال قهرمانی در جهان هستند


ارتباط ورزشی:به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه صفرپور ضمن بیان مطلب فوق افزود: رقابت‌های جهانی تکواندو نوجوانان در حالی از دهم مهرماه در کره جنوبی برگزار می‌شود که تیم ایران پنج شنبه ۵ مهرماه تهران را به مقصد شهر چائچون ترک کرده و چند روز زودتر به شهر محل برگزاری رسیدیم، موضوعی که خیلی زیاد در افزایش آمادگی نفرات تیم مؤثر بود. چرا که با توجه به اختلاف ساعت با تهران نیاز داشتیم این هماهنگی را داشته باشیم.

وی افزود: با ۸ تکواندوکار در این مسابقات شرکت کرده ایم و با توجه به حضور تکواندوکارانی از ۹۶ کشور جهان در این رقابت‌ها، بدون شک رقابت‌های سطح بالایی را شاهد خواهیم بود. این دوره شلوغ ترین مسابقات جهانی نوجوانان را پیش رو داریم و امیدواریم که در چنین رویداد سختی بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی دختران کشورمان افزود: سه شنبه در روز نخست این مسابقات پرنیان نوری و آیناز نصیری دو نماینده ما هستند، جدول مسابقات منتشر شده و قرعه نسبتاً سختی دارند، نمی‌توان هیچ حریفی را دست کم گرفت، همه خوب هستند و برای کسب مدال به کره جنوبی سفر کرده اند، البته که تکواندوکاران ما هم خوب و آماده اند.

صفرپور: نوجوانان دختر ایران به دنبال قهرمانی در جهان هستند

صفرپور ادامه داد: نتایج روز نخست برای ما خیلی مهم است و در تلاش هستیم تا با موفقیت و کسب دو مدال خوش رنگ، اعتماد به نفس و انگیزه کل تیم را بالا ببریم. این تکواندوکاران همه نوجوان هستند و کسب دو مدال خوشرنگ می‌تواند تأثیر روانی مثبتی روی سایر نفرات داشته باشد.

وی اضافه کرد: دوره قبل تیم ایران موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و هدف ما کسب عنوانی بهتر است، ولی این دوره در کره جنوبی به عنوان مهد تکواندو دنیا برگزار می‌شود و کار دو چندان سخت‌تر می‌شود. بدون شک میزبان اصلی ترین رقیب تیم کشورمان در این مسابقات است.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: تکواندوکاران ملی پوش ایران از شرایط و پتانسیل بالایی برخوردار هستند و امیدوارم با بدرقه دعای خیر مردم دختران نوجوان ایران بتوانند جزو ۳ تیم برتر این مسابقات قرار بگیرند.

چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی شهر چانچئون کره جنوبی با حضور ۹۶۳ تکواندوکار از ۹۶ کشور جهان از فردا سه شنبه دهم مهرماه آغاز می‌شود.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه