رزمیورزش > ورزش های رزمی

برنامه مبارزات سه نماینده ایران در روز سوم



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان فردا پنجشنبه ۱۲ مهرماه با برگزاری مبارزات اوزان ۵۱- و ۵۵- کیلوگرم پسران و ۶۳- کیلوگرم دختران در «چانچئون» کره جنوبی پیگیری می‌شود که سینا محترمی، امیرمحمد نصیر احمدی و ساغر مرادی نمایندگان ایران خواهند بود.

در وزن ۵۷- کیلوگرم که ۵۷ تکواندوکار حضور دارند، سینا محترمی دور نخست به دیدار «ایکر سالازار» از اکوادور می‌رود و در صورت برتری «حست بوهاری» از عربستان را پیش رو خواهد داشت. تکواندوکاران مکزیک، پاکستان، کره و قرقیزستان در قسمت بالای این جدول حضور دارند.

ساغر مرادی در وزن ۶۳- کیلوگرم گروه وزنی دختران دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می‌گذارد و سپس به دیدار برنده پرتریکو و لتونی می‌رود. در این وزن ۴۰ تکواندوکار حضور دارند مرادی در صورت برتری باید با برنده مبارزه تکواندوکاران تونگا و پرتغال پیکار کند.

در وزن ۵۱- کیلوگرم پسران هم امیرمحمد نصیر احمدی دور نخست «تیاگو نونز» از پرتقال را پیش رو دارد و در صورت برتری به دیدار «عبدالرحمان تویار» از ایتالیا می‌رود. در این وزن هم ۴۹ تکواندوکار برای کسب مدال مبارزه می‌کنند.

برای تیم تکواندو نوجوانان ایران تاکنون پرنیان نوری و آیناز نصیری دو مدال طلا کسب کرده و مهدی رحمتی از دور مسابقات حذف شده‌اند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه