فوتبال و فوتسال

مارکو: نتیجه مورد انتظار را نگرفتیم/هواداران مؤدبانه برخورد کردند



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر «مارکو اورلیو» شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از بازی با گل گهر سیرجان اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم به هواداران‌مان تبریک بگویم که در استادیوم حضور داشتند و بسیار خوب و مؤدبانه برخورد کردند. تماشاگران با حریف‌مان خیلی مؤدبانه برخورد و تیم ما را در طول ۹۰ دقیقه حمایت کردند.

وی ادامه داد: درباره بازی متأسفانه نتیجه مورد انتظارمان رخ نداد. ما برای بردن بازی وارد زمین شدیم و هجومی بازی کردیم. ما می‌دانیم که گل گهر در طول این فصل تا هفتمین هفته فقط یک گل دریافت کرده است و یک سیستم دفاعی خیلی قوی دارند. ما یک استراتژی‌هایی تنظیم کردیم که این سیستم دفاعی را بشکنیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد اضافه کرد: ما شانس‌های زیادی را خراب کردیم تا گل بزنیم. ما بازیکنان گل گهر را از دروازه‌مان دور نگه داشتیم، مخصوصاً در نیمه دوم که آنها از خط نیمه زیاد عبور نکردند و ما را در نیمه دوم در خطر قرار ندادند.

اورلیو عنوان کرد: البته هر امتیاز مهم است و ما ارزش این امتیازی که امروز کسب کردیم را می‌دانیم. در مقایسه با بازی قبلی ما مقابل آلومینیوم بهبود داشتیم، ما یک بازیکن در خط هافبک و یک بازیکن در خط حمله اضافه کردیم و دلیل کار این بود که ما شانس‌های زیادی برای گلزنی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه برای بازی‌های آینده ما دو هفته فرصت کار داریم که برای بازی مقابل چادرملو آماده شویم، ادامه داد: ما دو هفته می‌توانیم کار و استراتژی‌هایمان را برای بازی‌های بعدی تنظیم کنیم. البته که ما می‌خواهیم بهترین‌مان را به نمایش بگذاریم و بعد از دو هفته بازیکنانی را در خدمت خواهیم داشت که الان در خدمت تیم پزشکی هستند، در مقابل چادرملو امیدواریم با تمام قدرت حاضر شویم.

اورلیو با بیان اینکه بازی یک «مسابقه» است، گفت: نکته مثبت این است که ما یک تیم پزشکی خوب داشته و دو هفته فرصت داریم که بازیکنان‌مان را به زمین برگردانیم. ما بهتر بودیم ولی نتوانستیم بهتر بودن‌مان را به گلزنی تبدیل کنیم.

در حال تکمیل است….

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه