آخرین اخبار

اخراج مسئولان پرسپولیسی بعد از گرفتن رشوه از بیرانوند | تصمیم مهم فدراسیون فوتبال چیست؟



به گزارش همشهری آنلاین بیرانوند در صحبت جدیدش از موضوعی به زعم خودش افشاگری کرده که ممکن است برای خودش هم گران تمام شود، حتی بسیار گران‌تر از ۵ میلیاردی که شیرینی داده! پس از این مجادله لفظی هم بیرانوند و هم درویش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شده‌اند تا ادله و مدارک اظهارات مطرح‌شده خود در رسانه‌ها را ثابت کنند.

به نظر می‌رسد صحبت‌های عجیب و غریب بیرانوند که نوعی گل به خودی هم بود، این پرونده را وارد فاز تازه‌تری کرده و اگر ماجرای شیرینی دادن او به هیئت مدیره پرسپولیس واقعی باشد، این باشگاه با یک بحران عظیم مواجه خواهد شد و انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال برخوردی جدی با تمامی عوامل این تخلف انجام دهد.

براساس اطلاعاتی که ایسنا از طریق دو منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس و خارج از این باشگاه به دست آورده، به نظر می‌رسد پای یک دلال مشهور در این پرونده باز است. او با پرداخت تعدادی سکه به برخی از ارکان مسئول وقت در باشگاه پرسپولیس آن‌ها را مجاب کرده که الحاقیه قرارداد علیرضا بیرانوند را تنظیم و برای امضا نزد رضا درویش ببرند. البته اطلاعات ایسنا نشان می‌دهد که برخی از آن افراد بعد از افشای این موضوع از باشگاه پرسپولیس اخراج شده‌اند.

متأسفانه فوتبال ایران که از ریشه و بنیاد در مسائل سخت‌افزاری مشکل دارد و توانایی فراهم کردن حتی یک زمین چمن سالم به همراه چند دستگاه VAR را ندارد، آنقدر در باتلاق حواشی غرق شده است که شیرینی‌هایش ۵ میلیاردی شده، اتفاقی که می‌تواند تَن نحیف این مُرده در حال احتضار را با سرعت بیشتری به ورطه نابودی بکشاند.

پیش‌بینی می‌شود اظهارات جدید این دو نفر موجب محرومیت طرفین و باز شدن قضایای جدید و عجیبی باشد که احتمالاً تا چند ماه دیگر افکار عمومی و رسانه‌های رسمی و مجازی را درگیر حواشی و اخبار جدیدی کند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه