آخرین اخبار

اعطای نشان سفیر محیط‌ زیست به قهرمان تکواندوی دختران جهان


اعطای نشان سفیر محیط‌ زیست به قهرمان تکواندوی دختران جهان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز (سه‌شنبه) در دیدار با حنا زرین کمر – فرزند محیط‌بان جانباز مازندرانی و قهرمان تکواندوی دختران جهان – نشان سفیر محیط زیست را به وی اعطا کرد.

در این دیدار انصاری اظهار کرد: برای ما باعث افتخار است که فرزند یکی از محیط‌بانان زحمتکش سازمان قهرمانی جهان را برای کشور و محیط زیست به ارمغان آورد.

وی افزود: تربیت فرزندی که در سطح بین‌الملل برای کشور افتخار آفرینی کند در کنار شغل شریف حفاظت از طبیعت و حیات وحش هنر بزرگی است که خانواده آقای زرین کمر – محیط‌بان زحمتکش سازمان – به بهترین شکل آن را انجام دادند.

در این دیدار حنا زرین کمر گفت: بیش از یک سال تمرین کردم تا در وزن ۹ بتوانم انتخاب شوم و به لطف خدا و دعای خیر پدر و مادر موفق به کسب رتبه قهرمانی شدم.

زرین کمر ضمن بیان خاطراتی از شغل محیط‌بانی پدرش گفت: شبی که پدر تیر خورد قبل از آماده شدن برای اعزام یک حس عجیبی داشتم و به ایشان گفتم شبیه یکی از بازیگران شدید و در حقیقت حس کردم که قرار است اتفاقی بیفتد، اما نمی‌دانستم چه اتفاقی؟

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، وی در پایان اظهار کرد: پدر علیرغم کار و مشغله فراوان همیشه در لحظاتی که لازم بود در کنار من بود و این قوت قلبی بزرگی برایم بود.

انتهای پیام

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه