آخرین اخبار

دنیامالی: احتمال برگزاری دیدار ایران


دنیامالی: احتمال برگزاری دیدار ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت درباره محل برگزاری دیدار ایران – قطر، گفت: من با وزیر ورزش قطر صحبت کردم و تلاش‌مان این است که در خاک خودمان بازی‌مان را برگزار کنیم. با توجه به شرایطی که در یکی دو هفته گذشته داشتیم، AFC تشخیص داد که این بازی در یک کشور ثالث برگزار شود. پیشنهاد ما این بود که بازی پیش رو مقابل قطر را به جای اینکه میزبان باشیم، میهمان باشیم و البته این موضوع منوط به قبول AFC و قطری‌ها بود.

وی ادامه داد: البته بحث برگزاری بازی در یک کشور دیگر هم مطرح است که پیشنهاد ما در فاز اول ازبکستان بود. البته مشکلی که وجود دارد این است که در همان روز بازی ایران – قطر، ازبکستان هم میزبان امارات است و امکان دارد بازی ایران با قطر در کشوری دیگری مانند امارات برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان راجع به دیدگاه‌های سیاسی که در ورزش وجود دارد، تصریح کرد: دیدگاه سیاسی متأسفانه در ورزش وجود دارد، علی‌رغم اینکه نباید چنین موضوعی را ما در سازمان‌های جهانی شاهد باشیم. به هر شکل ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که از منافع کشور خود دفاع کنیم.

از هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در مرحله سوم، فردا (پنجشنبه، ۱۹ مهر) در تاشکند تیم‌های ملی ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.
انتهای پیام/

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه