آخرین اخبار

پوشش لحظه به لحظه دیدار ایران


پوشش لحظه به لحظه دیدار ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب  سومین بازی خود در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶  امروز (روز پنج شنبه) ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف تیم ملی ازبکستان در تاشکند می‌رود.  

 تیم‌های  ملی  فوتبال ایران و ازبکستان در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، ۶ امتیازی هستند، اما ازبک‌ها با گل زده بیشتر در صدر جدول قرار دارند و ملی پوشان کشورمان در رتبه دوم قرار گرفتند.  

شاگردان قلعه نویی در ۲  بازی قبلی خود برابر قرقیزستان  و امارات با وجود اینکه بازی تماشاگرپسندی را ارائه نکردند، اما امتیازات کامل این ۲ بازی را گرفتند و با ۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی گروه  A  مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار دارند.

ترکیب دو تیم برای بازی امروز به شرح زیر می‌باشد:

 علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، محمد محبی و سردار آزمون.

همچنین اوتکیر یوسوپوف، عبدالکودیر خوسانوف، فرخ سیفیف، رستم آشورماتوف، شوکوروف، خامروبکوف، ماشاریپوف، نصرالله‌اف، شومورودوف، فیضولائف و الیکولوف برای ازبک‌ها به میدان می‌روند.

 

گزارش لحظه به لحظه دیدار ایران ازبکستان

نیمه اول:

دقیقه 5: توپ در زمین ازبکستان بیشتر گردش دارد و تیم ملی ایران بیشتر مالکیت توپ و به دنبال خلق موقعیت بوده.

دقیقه 9: پاس بازیکنان ازبکستان برای ماشاریپوف در محوطه جریمه که این بازیکن در محوطه ایران با برخوردی که با شجاع خلیل زاده داشت سرنگون شد؛ ازبک‌ها در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند.

 

تیم ملی کشورمان در ۲ بازی گذشته خود گلی دریافت نکرد و با برد اقتصادی توانست از سد تیم‌های قرقیزستان و امارات عبور کند، اما مهاجمان  موقعیت‌هایی را در این بازی هدر دادند و همین موضوع باعث شد که امیر قلعه نویی هم در نشست خبری قبل از بازی با ازبکستان به این مسئله اشاره کند که نباید در این بازی همانند ۲ بازی قبلی موقعیت‌ها را به راحتی از دست بدهیم و هر تیمی که تمرکز لازم را داشته باشد برنده این بازی می‌شود.  

امیر قلعه‌نویی پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان، اظهار داشت: بازی‌های انتخابی جام جهانی سخت است زیرا هر دو تیم ۶ امتیازی هستند و قدرت‌ آنها تقریبا برابر است. ما تیم ازبکستان را خیلی خوب آنالیز کردیم و می‌دانیم تیم بسیار خطرناک و دونده‌ای است.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: ما برای دیدار با ازبکستان برنامه‌های خود را داریم و هدف اصلی ما این است تا با پرس از جلو نگذاریم تا بازیکنان ازبکستان بازی‌سازی را انجام دهند. یک سری نقاط ضعف هم دارند که اجازه دهید درباره آن صحبت نکنیم. امیدوارم یک بازی خیلی خوب و تماشاگرپسند باشد و برای همکار خوبم سرچکو کاتانچ هم آرزوی سلامتی دارم.

این خبر تکمیل می شود…

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه