آخرین اخبار

آغاز مسترالمپیای ۲۰۲۴ با رقابتی نفس‌گیر؛ نبرد هادی چوپان با 2 غول بدنسازی جهان


آغاز مسترالمپیای ۲۰۲۴ با رقابتی نفس‌گیر؛ نبرد هادی چوپان با 2 غول بدنسازی جهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این مطلب به بررسی رقابتهای مسترالمپیا 2024 می‌پردازیم: 

آغاز مسترالمپیای ۲۰۲۴ با رقابتی نفس‌گیر: نبرد سه غول بدنسازی

مسترالمپیای ۲۰۲۴ که یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های دنیای بدنسازی است، پس از یک سال انتظار بالاخره در لاس وگاس آمریکا آغاز شد. تمام نگاه‌ها به دسته اوپن دوخته شده بود، جایی که بهترین‌های این رشته به رقابت پرداختند.

حضور هادی چوپان: مدعی قهرمانی با آمادگی فوق‌العاده

هادی چوپان، که در سال ۲۰۲۲ قهرمان و در سال ۲۰۲۳ نایب قهرمان مسترالمپیا شده بود، با آمادگی بی‌نظیر و کات عضلانی حیرت‌انگیز در مسترالمپیای ۲۰۲۴ حضور یافت. او به گفته خودش، امسال با “ورژنی وحشتناک” به این رقابت‌ها آمده است. در مرحله مقدماتی که بامداد امروز برگزار شد، هادی به همراه رقبای قدرتمندش به مصاف هم رفت.

رقابت نزدیک هادی چوپان، درک لانسفورد و سامسون داوودا

از همان ابتدا مشخص شد که رقابت اصلی میان سه نفر برتر سال گذشته است: هادی چوپان، درک لانسفورد و سامسون داوودا. این سه غول بدنسازی پس از فراخوان نهایی داوران برای مقایسه در مقابل هم قرار گرفتند و رقابتی نفس‌گیر را به نمایش گذاشتند.

پیشرفت شگفت‌انگیز سامسون داوودا و آمادگی بالای هادی چوپان

یکی از نکات جالب این دوره، پیشرفت چشمگیر سامسون داوودا، نفر سوم سال گذشته، بود. او حالا به عنوان مدعی اصلی قهرمانی مطرح شده است. در کنار آن، هادی چوپان با تمرکز روی تقویت عضلات پشت که در سال گذشته نقطه ضعف او در برابر درک لانسفورد بود، نمایشی درخشان داشت و امیدوار است تا با تصاحب دوباره ساندو به صدر بازگردد.

آغاز مسترالمپیای ۲۰۲۴ با رقابتی نفس‌گیر؛ نبرد هادی چوپان با 2 غول بدنسازی جهان

فینال مسترالمپیا ۲۰۲۴: رقابتی غیرقابل پیش‌بینی

حدس قهرمان نهایی مسترالمپیای ۲۰۲۴ دشوارتر از همیشه است. با توجه به رقابت نزدیک میان این سه بدنساز برجسته، باید منتظر فینال بامداد یکشنبه ماند تا ببینیم چه کسی این بار جام ساندو را بالای سر خواهد برد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه