توپ و تور

مشکلات تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پیگیری شد



مشکلات تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پیگیری شد

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز شنبه نشست رفع مشکلات تیم بسکتبال پالایشگاه آبادان در سالن اجلاس پالایشگاه آبادان با حضور مسؤولان کشوری و پالایشگاه آبادان برگزار شد.

وی افزود: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان یکی از تیم‌های ریشه‌دار و پُر افتخار کشورمان است که مطالبه مردم رفع مشکلات کامل این تیم و ماندگاری پُرقدرت در لیگ برتر است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با پیگیری‌هایی که انجام شد مدیران عالی وزارت ورزش در آبادان حضور پیدا کردند و برای کمک به تیم‌های ورزشی پالایشگاه رایزنی کردیم.

مولوی تاکید کرد: همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا تیم‌های ورزشی لیگی آبادان بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای فقط به قهرمانی فکر کنند.

ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر در چند روز گذشته صحبت‌هایی در خصوص احتمال شرکت نکردن تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر بسکتبال کشور وجود داشت به صورتی که اعضای تیم و علاقه مندان به بسکتبال در آبادان و خوزستان در بلاتکلیفی به سر می‌بردند، سرانجام با اعلام رسمی باشگاه، این تیم در فصل جدید لیگ برتر حضور خواهد داشت.

لیگ برتر بسکتبال ایران از ۱۹ مهرماه آغاز می‌شود و نفتی‌ها برای بازی با کاله راهی تهران خواهند شد. «حامد حدادی» اسطوره بسکتبال ایران در پالایش نفت آبادان حضور دارد و هدایت تیم نیز برعهده «حماد سامری» است.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه