آخرین اخبار

هدفمان صعود است نه قهرمانی / خودمان باشیم قطر را می‌بریم


هدفمان صعود است نه قهرمانی / خودمان باشیم قطر را می‌بریم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،علیرضا بیرانوند در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی ایران و قطر در هفته چهارم از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: خیلی خوشحالم اهالی رسانه را می بینم. یکی از مهم‌ترین فیفادی های خودمان را پشت سر می‌گذاریم. دو بازی خیلی سخت برگزار می‌کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران ادامه داد: بازی اول با ازبکستان با تیم خیلی خوب انها بود که بازی خوبی انجام دادیم اما متأسفانه یکی از بازیکنان ما اخراج شد اما شما دیدید که با این وجود چقدر با قلب خودمان بازی کردیم. من خودم هم در آن لحظه‌ها احساس نکردم یک بازیکن کمتر داریم و همان روند رو به جلوی خودمان را انجام دادیم. بازی خیلی سختی بود ‏. ‬ازبکستان همیشه تیم خیلی خوبی بوده است و حالا دیگر برای بازی با قطر آماده هستیم.

او در خصوص دیدار فردا یادآور شد: با یک تیم خیلی خوب آماده بازی با قطر هستیم تا مقابل تیم خیلی خوب قطر نتیجه بگیریم. شاید خیلی‌ها بگویند در جام ملت‌ها به این تیم باختیم اما در این بازی‌ها دنبال قهرمانی نیستیم و هدف ما صعود به جام جهانی است. می‌خواهیم روند خوب خود را ادامه دهیم. برای تمام بازیکنان دو تیم آرزوی سلامتی دارم.

ادامه دارد…

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه