فوتبال و فوتسال

امیدواری قطری ها به درخشش دو بازیکن در مصاف با ایران



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر تیم ملی فوتبال ایران در هفته چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه شنبه ۲۴ مهر در ورزشگاه راشد شهر دبی رو در روی هم قرار می‌گیرند. این بازی با توجه به جایگاه دو تیم در جدول گروه A از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

روزنامه الوطن قطر در این باره نوشت: در هفته‌های اخیر، دو بازیکن کلیدی تیم ملی قطر (اکرم عفیف و معز علی)، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند و توانستند تیم خود را به پیروزی قاطع و شایسته‌ای مقابل قرقیزستان هدایت کنند. به همین دلیل، هواداران قطری امیدهای زیادی به این دو بازیکن در بازی امروز مقابل ایران دارند.

معز علی در بازی مقابل قرقیزستان یک گل به ثمر رساند و یک گل دیگر ساخت، که نشان‌دهنده بازگشت او به فرم ایده‌آل خود است. او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به عنوان بهترین بازیکن و آقای گل معرفی شد و حالا در این رقابت‌ها نیز در تلاش است تا همان درخشش را تکرار کند. همچنین «ادمیلسون جونیور» در بازی دوم خود با تیم ملی قطر، که اولین حضورش به عنوان بازیکن اصلی بود، عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد، پس از اینکه در بازی قبلی برابر کره شمالی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود.

«اکرم عفیف» نیز که در آخرین بازی مقابل قرقیزستان عنوان بهترین بازیکن را کسب کرده و نامزد جایزه بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۲۳ است، همواره کلید موفقیت تیم ملی قطر به شمار می‌آید. انتظار می‌رود که این دو بازیکن در مقابل ایران نقش مهمی ایفا کنند و تیم را به سمت پیروزی هدایت نمایند.

این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت «یوسوکو آراکی» ژاپنی برگزار می شود.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه