آخرین اخبار

رکورد عجیب عراق مقابل کره جنوبی


رکورد عجیب عراق مقابل کره جنوبی

تیم ملی عراق و کره‌جنوبی امروز در شرایطی در چارچوب مسابقات مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره اسیا برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد که شیر‌های بین النهرین اگرچه در سال ۲۰۲۴ فرم بی‌نظیری داشتند، اما اکنون در تلاش هستند تا یک طلسم ۳۶ ساله را باطل کنند!

آخرین برد عراق مقابل کره جنوبی به زمان حکومت صدام برمیگردد

تیم ملی عراق تنها مقابل سه تیم ایران، قطر و عربستان سعودی شکست بیشتری نسبت به کره‌جنوبی تجربه کرده و این در حالی است که در زمان اخرین پیروزی عراق مقابل کره‌جنوبی، صدام حسین همچنان در راس کار بود و جنگ ۸ ساله به تازگی به پایان رسیده بود!

البته عراق در سال ۲۰۰۷ موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی شکست دهد، اما همیشه در برابر کره‌جنوبی ناکام بوده و همچنین لازم به ذکر است اگر چه شاگردان خسوس کاساس، در سال ۲۰۲۴ بهترین فرم خود را به اجرا گذاشته‌اند، اما این تیم در این سال تنها ۲ بار شکست خورده که یکی از آنها در جام ملت‌های آسیا برابر اردن رقم خورد و دیگری در جریان دیدار دوستانه به منظور آماده‌سازی پیش از آغاز این رقابت‌ها برابر کره‌جنوبی بود.

عراق در جریان این مرحله از مسابقات مقدماتی جام جهانی، ۲ برد و یک تساوی به دست آورده و با کره‌جنوبی در جدول گروه B برابر هستند و پیروزی در این بازی می‌تواند سبب شود تا عراقی‌ها قدمی بزرگ در این مسیر بردارند و هیچ بعید نیست به لطف کسب سه امتیاز در این بازی بتوانند خودشان را به جام جهانی ۲۰۲۶ برسانند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه