اخبار لحظه ای

بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزادراه شمالی کرج


ارتباط ورزشی:ارتباط ورزشی:به گزارش ایسنا، فرزانه صادق روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ درحاشیه بازدید از پروژه آزادراه شهید سلیمانی و پل‌های این آزادراه افزود: این با تعامل بین شهرداری و دولت در حال انجام است. این نکته بسیار مهمی است به همین دلیل با توجه به اینکه بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام، ناتمام یا شروع نشده داریم که در توسعه کشور موثر است بنابراین حمایت‌های بخش خصوصی و شهرداری‌ها را باید داشته باشیم تا این پروژه‌ها شروع یا به اتمام برسد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اقدامات موثری که در پروژه آزاد راه شهید سلیمانی شاهد بودیم و مردم حلاوت آن را خواهند چشید و به جهت تعاملی که پیش آمده و اتفاق بزرگی که رقم خورده است از شهرداری و استاندار تشکر می‌کنم.​​​​​​​

صادق اضافه کرد: قطعاً پس از اتمام و بهره برداری از این پروژه، این نوع تعامل الگویی برای تعاملات بعدی در کشور خواهد شد .

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با بیان اینکه خوشحالم روی پلی قدم می‌زنم که دانش مهندسی آن را مهندسین غیور کشور به بهترین نحو ممکن پیاده می‌کنند؛ گفت: تکنولوژی ساختی که در این پروژه شاهد هستیم در اختیار کشوری است که تحت تحریم‌های ظالمانه بسیاری قرار گرفته است.

صادق اظهار کرد: پروژه آزاد راه شهید سلیمانی درکشور و بعضاً خاورمیانه منحصر به فرد است. این مسیر در طول ۱۹ کیلومتر ۲۰ پل دارد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار امیدواری کرد: با توضیحات داده شده حتماً بهار سال آینده تردد روی این پل انجام می‌پذیرد و  حلاوت آن را نه تنها تهران و کرج  بلکه اقصی نقاط کشور خواهند چشید.

انتهای پیام

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ایسنا

نوشته های مشابه