آخرین اخبار

درخواست عجیب بختیاری زاده از کاپیتان استقلال ! | نبض بازی دستمان بود اما سه گل خوردیم



به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سهراب بختیاری زاده مربی استقلال پس از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: به تیم ذوب آهن تبریک می گویم. می توانستیم دست پر به رختکن برویم. در نیمه دوم گل خوردیم و در ادامه بی نظم شدیم.

او ادامه داد: با ورود ماشاریپوف به زمین شکل خوبی داشتیم اما وقتی گل دوم را خوردیم امید خود را از دست دادیم و حرفه ای نبودیم و پس از آن گل سوم را خوردیم. نبض بازی دستمان بود و موقعیت های زیادی داشتیم. در نیمه دوم ذوب آهن مستحق پیروزی بود.

او در مورد تصمیم مدیریت باشگاه و کنار گذاشتن سید حسین حسینی از ترکیب تیم گفت: یک تیم از نظر فنی به همه بازیکنانش نیاز دارد. نظم مهم ترین مسئله است. حسینی یکی از ستون های اصلی باشگاه است ولی یک رفتار اشتباه که در باشگاه استقلال عادی شده این است که هر اتفاقی می افتد آن را رسانه ای می کنند. وقتی می گوییم خانواده هستیم دلیل نمی شود مسائل ریز رسانه ای شود. حسینی موضوعاتی را رسانه ای کرد که می توانست با مدیریت صحبت کند و مشکلش را حل کند. من با او تماس گرفتم و گفتم که بحث پرداخت پول در کار نیست ولی او قبول نکرد و مدیریت اعلام کرد تا مصاحبه نکند و اعلام نکند که چنین اتفاقی نیفتاده است نمی‌تواند در اردو شرکت کند.

بختیاری زاده ادامه داد: در فوتبال گروه برای ما مهم ترین چیز است. وقتی دستمزد حرفه ای می گیریم باید حرفه ای باشیم. من هم با مدیریت هم عقیده بودم. کار اشتباهی است که مطلبی را که در برخی از پیج ها دروغ نوشته شده را در مصاحبه اعلام کند. از سه روز قبل می خواستم خالد آبادی بازی کند.

او در خصوص اعتراض هواداران گفت: چون بازی کردم بازیکنان را درک می کنم. وقتی در جریان بازی هنوز گل نخورده ایم و شکل خوبی دارد، هواداران توهین به مالک و خانواده مدیریت می کنند که این تعجب آور است. بازیکن در مواقعی که هواداران اعتراض می کنند با گل زدن و خوب بازی کردن می خواهد جو را تغییر دهد و این باعث می شود که اشتباه کند. این اعتراض ها زیبنده هواداران استقلال نیست.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه