سایر ورزش ها

تاریخ سازی کانوپولوی زنان ایران با راهیابی به دیدار رده بندی جهان



به گزارش خبرنگار مهر، در پنجمین و آخرین روز از رقابت های قهرمانی کانوپولوی جهان در دکیوینگ چین امروز یکشنبه تیم اصفهان خروشان نماینده بانوان ایران در آخرین دیدار دور دوم خود در گروه P به مصاف سنگاپور رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ با گل‌های فاطمه جلیلیان، آتوسا اسلامی و الهه پورعبدیان به برتری ارزشمندی دست یافت.

نماینده ایران با این نتیجه به عنوان تیم دوم گروه P برای نخستین بار در تاریخ کانوپولوی ایران به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان راه یافت و موفق به کسب سهمیه بازی‌های جهانی Word Games هم شد.

اصفهان خروشان نماینده بانوان در رقابت نیمه‌نهایی به مصاف صدرنشین گروه O بانوان نیوزلند رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۲ مقابل این تیم قدرتمند که مدعی اصلی قهرمانی است، شکست خورد. الهه پورعبدیان و فاطمه جلیلیان برای ایران در این رقابت گلزنی کردند.

این تیم از ساعت ۹:۲۰ امروز در دیدار رده‌بندی برای سومین بار در این دوره از رقابت‌ها به مصاف هلند خواهد رفت. نماینده ایران در هر دو بازی قبل خود برابر تیم هلند قهرمان اروپا، متحمل شکست شده بود.

این تیم با ترکیب ملیکا برون، ستایش پیرنجم‌الدین، مهدیه شبانی، شیوا لکزایی، آتوسا اسلامی، آناهیتا مهترپور، فاطمه جلیلیان و الهه پورعبدیان به عنوان ورزشکار مربی، نیما حجتی مدیر فنی و سیدایمان شفیع‌اف سرپرست در رقابت‌ها حضور دارد.

مسابقات کانوپولو قهرمانی جهان از ۲۴ الی ۲۹ مهرماه در دکیوینگ چین برگزار می شود.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه